Friday, 27 July 2012

Július 26. Csütörtök

A szerdai nagy zabálás következménye az lett, hogy este alig tudtam aludni, egyfolytában szomjas voltam, vedeltem a vizet, ami miatt nem tudom hányszor felkeltem pisilni:( Reggel bevizesedva ébredtem, ujjaim, mint valami kolbászkák, a bokám egyenlő vastagságú a vádlimmal (ami nem vékony:)). Délig csak egy kávét ittam és ettem egy fél grapefruitot. A nap további részében elég kevés CH-t és kalóriát vittem be, de nem is éreztem, hogy hiányozna....

Tornáztam is:
-10 burpee
-20 mountain climber
-5 dive bombers
-10 tricepsz nyújtás széken
-5 ab splitters
-20 guggolásban ugrálás terpesz-zár (ennek mi a neve?) / 3 kör az egészből
-25 perc elliptic trainer
Bemelegítéssel nyújtással 50 perc. Kellet nagyon!!!
Dolgoztam sokat, lejártam a lábam....

No comments:

Post a Comment