Saturday, 28 July 2012

Július 27. Péntek

Csütörtök este jött kedvesem, így reggel megint nem úgy ébredtem, hogy húú de kialudtam magam. Sebaj, gondolotam akkor pihinap.


 Délután viszont úgy felkúrták az agyam, hogy bőgtem, de annyira, hogy már majdnem hánytam. Ennek örömére elmentem gyorsgyalogolni. 70 perc lett. Az emberek gondolom teljes idiótának néztek, ahogy teperek az utcán, napszemüveg rajtam,morcos fej, a könnyem meg csordogál kifele...Míg máskor azért figyelek arra, hogy ha futni vagy gyalogolni megyek, jól nézzek ki:), tegnap beleszartam, sapka fejbe húzva és a zoknim színe sem ment a pólomhoz :D Mire hazaértem kicsit lenyugodtam, a lábaim meg remegtek rendesen. 
Nem szeretem az igazságtalanságot, azt meg főleg nem, ha még bocsánatot sem kérnek. Sebaj, ahogy mamám szokta mondani, lesz még ennek böjtje:)

No comments:

Post a Comment