Saturday, 28 July 2012

Július 28. Szombat

Mai edzés csak gyorsan, egy kis teljes testes átmozgatás:
Súlyzóztam bicepszre, tricepszre, vállra és mellre. Hasaztam is, hasprés, csípőfeltolás, oldal plankban csípőemelés. Guggoltam súllyal, sétálós kitöréseztem, felléptem székre (guggolás nélkül most). Összesen 45 perc lett. Nem szeretek rohanni az edzéssel, de mostanában ez van. Reggeli edzés kizárva,nem tudok ettől korábban kelni, így marad a késő délután / kora este.
Még hétfőn vettem az Aldiban egy edzős pólót, akciós volt, utolsó darab, meg rendeltem egy új edzőcipőt is, az is akciós volt:)
Nagyon kényelmes a cipő. A régi is az volt, igaz, hogy no-name, de bírta strapát, egyedül a cipőfűző bújtató szakadt el rajta. Megtartom kertészkedősnek.:)

Szomszédaim elutaztak 2 hétre, én meg bébiszitterkedek, etetem és itatom a nyulaikat:)
Mára megint ki lettem paterolva a szobámból (emiatt volt a tegnapi kiborulásom), megint az ebédlőben alszok. Ez még nem is lenne gond, csak a kipakolás-visszapakolás ami felőrli az idegeimet. 
Jön kedves nemsoká, másodjára a héten, mily csoda. Most szarkasztikus vagyok, pedig örülök neki:) Iszom a kávémat, hogy ne aludjak el. 
Lenne már október....

No comments:

Post a Comment