Sunday, 29 July 2012

Július 29. Vasárnap

Köszönöm mégegyszer a csajoknak a dícséreteket:) Szeretném azt mondani, hogy keményen megdolgoztam az eredményért, de valahogy nem érzem azt, hogy húúú, de kemény lett volna. Persze figyelni a kajára, meg főzőcskézni, edzeni nem olyan egyszerű, de csak el kell kezdeni és utána jön minden magától rutinosan. Időhiányban szenvedek én is, mint még oly sokan, és sokszor van hideg ebéd vagy vacsi, de míg az egészséges határon belül maradok nem bánom, habár néha jól esne egy kis összetettebb kaja:) Edzeni meg akkor edzek, mikor van időm. Ha este 8, akkor este 8. De szeretem véghez vinni amit elterveztem, szeretem úgy befejezni a napom, hogy mindent kipipálhatok a kis cetlimen. Mert cetlizek:) Ha tudom, hogy zsúfolt napom lesz, akkor még este, vagy reggel kávézás közben leírom, hogy mi az aminek tutira kész kell lennie és próbálom ahhoz tartani magam. Nekem elsősorban jön a munka, az tartja égve a villanyt és tele a pocakot, na meg az segít abban, hogy előre jussak. Ezért dolgozok most rohadt keményen. De nem bánom, csak néha sok. Egyébként meg csak akarni kell. És én akartam és akarom még most is:)
3 óra alvás, 8 óra meló, fáradt.
A tegnapi edzés után totál beálltak az izmaim, főleg a vállam, pedig míg csináltam a gyakorlatokat nem éreztem, hogy annyira dolgoznék, de ezek szerint mégis. Így a reggelt Angéla hajlékonyság fejlesztésével kezdtem. Vagyis nem, mert először bemelegítő gyakorlatokkal, majd csak utána nyújtottam, mert azt olvastam, hogy nem bemelegített izmokat nem szabad nyújtani. Ennyi volt mára a mozgás, tehát pihinapot tartottam. Kajában jó vagyok, eszek jókat, finomakat, súlyom nem változik, centik nem változnak. Talán mintha a karom vastagodott és a vállam kerekedett volna. De ezt nem bánom, sőőőt, nagyon örülök is neki. Ezt egyébként nem csak én vettem észre, hanem kedvesem is, meg a főnököm is :)
Megyek alukálni, holnap újabb kemény nap, csak bírjam szusszal, de bírni fogom, mert én egy terminátor vagyok:)

No comments:

Post a Comment