Tuesday, 3 July 2012

Július 3. Kedd

Zűrzavar már reggel, összevesztem a főnökkel, vagyis nem veszekedtünk, csak megint hülyeséget csinált, én kiakadtam és osztottam, ő meg csak röhögött, majd azt mondtam neki, hogy fuck off! Még jó, hogy "haverok" vagyunk, mi?

Reggeli: cukormentes müzli kevés tejjel és egy banán

Tízórai: egy kis tál korpa tejjel és egy müzli szelet

Ebéd: lencsefőzelék tegnapról

Uzsonna1: promax protein szelet (úton voltam, akkor vettem, jól jött)

Uzsonna2: két virsli, egy szelet light sajt, paprika, 2 ropogós rozskenyérke

És ha kedd, akkor kiskegyed és

PIHINAP


Vacsora: 2 tojás, 4 szelet csirkemell sonka, pár salátalevél és egy evőkanálnyi fűszeres cottage cheese

Egyébként gyalogoltam vagy 5 kilométert, meg cipekedtem is,mire hazaértem folyt a hátamról a víz....meg sok-sok meló, még most is megyek vasalni....

No comments:

Post a Comment