Wednesday, 4 July 2012

Július 4. Szerda

Eddig minden a terv alapján:)

Reggeli: zabkása tejjel, kicsi proteinnel, fél grapefruit

Tízórai: egy protein szelet (jó, csak annyira kell rágni, hogy kiáll az állkapcsom mire végzek vele:)), egy alma

Ebéd: paprikás csirke csirkemellből, 3 szelet ropogós rozskenyér, savanyúkáposzta

Uzsonna: kis tál korpa egy deci tejjel

EDZÉS:
ZWOW24 4 kör 12 perc alatt, tehát 3 perces köröket csináltam, 10 perc alatt 3 kör és a negyedikből az első két gyakorlatot fejeztem be. A dive bomber még mindig nehezen megy, csak 4 minden körben ami szabályos, utána letettem a térdem meg a csípőm.
-25 perc cross trainer
Total: 48 perc


Edzés után: egy narancs, fél adag protein vízzel

Este vacsizni megyek a drágámmal, ahol valószínű, hogy tengergyümölcseit vagy valami halat fogok enni. De addig még van három órám, így kell még egy

Uzsonna: heringfilé paradicsomos szószban mozarellával

Máról ennyit. Az edzés jól esett, vizes hajúra izzadtam magam ismét, de ezt szeretem!!!!!:)

No comments:

Post a Comment