Thursday, 5 July 2012

Július 5. Csütörtök

Húúúú, a tegnap estém nagyon jó volt:):):):) Az étteremben végül rizottót ettem, mert hal csak rántott volt, azt meg nem csippantom, viszont ez nagyon finom volt, és akkora adag, hogy simán 2 ember degeszre tudná enni magát vele. A pincér csaj nézett, hogy miért nem ettem meg, de mondtam neki, hogy ez egy óriási adag, nem fért belém több, de fincsi volt, köszi:) Egyébként vadgombás póréhagymás rizottó volt. Utána még elmentünk pár bárba és hát berugtam:) Azt se tudom mikor utoljára, és reggel király volt 7kor kelni és dolgozni....szerintem még simán részeg voltam:) Így a mai napom a másnaposság jegyében telt, és ilyenkor szoktuk mondani ugye, hogy soha többet:)

Reggeli: 1 tükörtojás, 2 virsli, 2 szelet tk. kenyér

Tízórai: fél narancs

Ebéd: csirkemell pörkölt tk. durumtésztával

Uzsonna: 2db zablisztes palacsinta 2 kávéskanálnyi lekvárral

Vacsora: fogalmam sincs,van még egy palacsintám, lehet kutyulok hozzá egy kis túrókrémet vagy eszek tonhalat. Majd meglátom.

Egyébként:

PIHINAP
(Nem teljesen,de ez maradjon az én titkom:))

No comments:

Post a Comment