Sunday, 8 July 2012

Július 6. Péntek és Július 7. Szombat

Szerelmes hétvégém volt, ezért nem írtam:) Nem akarok ömlengeni, meg nem is tartozik a témába, de nagyon jól éreztem magam, 100%-os happység van:):):)
Pénteken nem maradt időm tornázni, így pihinap lett. Kajában annyira emlékszem, hogy este grillezett csirkét ettünk rizzsel, amit együtt készítettünk, és nagyon fini lett, mert a szívünket is beleraktuk:)

Szombaton a reggeli volt rántotta 2 tojásból két szelet tk. kenyérrel, tízórai egy narancs, ebédre egy vékonytésztás pizza, csirkével, gombával, de nem nagy pizza, olyan csak, ami elfér egy tányéron, na annak a fele. Uzsira egy kocka keserűcsoki meg egy kis tál korpa tejjel. Utána elmentem futni, 36 perc lett. Jól esett a futás, de utána tök szarul lettem, csillagokat láttam meg beszédültem....Vacsira ettem egy tonhalsalátát, pár szem chillis mogyorót (érdekes, de nem rossz),meg utána még egy zabkekszet, de csak a simát, ami nem finom. Most direkt ilyet vettem, hogy ne járjak rá.

Ennyi röviden:)

No comments:

Post a Comment