Sunday, 8 July 2012

Július 8. Vasárnap

Nem fogyok, ami jó, mert már nem kell, nem hízok, ami kiváló, de valami mégsem okés. A közérzetem. Nincs energiám, fáradt vagyok, pedig szedek multivitamint, pluszba még C-vitamint és E-vitamint, jókat eszek, tehát erre sem igazán fogható. Most azon vagyok, hogy ezt kikutakodjam magamban, hogy mi okozza ezt. Az utóbbi pár napban a meló sem volt vészes, eleget is aludtam, de ma reggel mégis úgy ébredtem, hogy fáradtabb voltam, mint amikor lefeküdtem. Délután aludtam is egy órát....Majd meg hányom-vetem magamban a dolgokat, próbálok nem stresszelni,többet lenni friss levegőn. Hmmm, talán a friss levegő, napfény. Több, mint két hete nem láttam a napot, egyfolytában esik. Dehát ez Skócia, mit tehetek? D-vitamin? Na majd veszek. Meg tudom még mi hiányzik. Magne-B6. Azt is veszek. Aztán majd meglátjuk, hogy javul-e a helyzet. Egyébként lelkileg rendben vagyok, boldogság, szerelem, miegymás:):):)

Regisztráltam a MyfitnessPal-ra, ez egy kalória számoló program. Most még elég macerás, mindent beírni, rákeresni, de mivel általában ugyanazokat eszem (főleg a zabkása, kávé, korpa, rizs, csirke), majd idővel könyebb lesz, mert akkor majd csak be kell másolnom az adatokat.

Kajáimat most már nem írom, azért látszik, hogy a napjaim hasonlóak, és mivel sokszor napközben nem írok, így nap végére elfelejtem, hogy mit is ettem, meg mennyit. De azt azért írni fogom, ha valami más lesz, kihágás, mert így őszinte. Mint például ma, az egyik vendég hagyott a szobába nekem egy csomag pillecukrot (marshmallow) és hát ettem belőle két marékkal is....:( De a többit a kukába dobtam, nem kell, nem jó:(

Tehát a kajám szokásos,viszont a fáradtság/kimerültség miatt nem edzettem, amit azért bánok, mert így a héten 3 pihinapom lett, na de se baj, majd jövő héten bepótolom. Viszont a 4 edzés amit összehoztam az jó volt:) Most próbálom nyugtatgatni magam:) Lehet előveszem még a súlyzóimat és 11 körül összehozok egy kis felsőtest edzés. Nem tudom. Majd ahogy érzem.....

No comments:

Post a Comment