Monday, 9 July 2012

Július 9. Hétfő / 2.

Szóval ma kalóriát számoltam a myfitnesspal programmal. Hát mit mondjak, megrémísztettek a számok....
Leírom, hogy e szerint mennyit kellene ennem, úgy, hogy aktív fizikai munkát végzek, és hetente ötször edzek, és egy edzés 45 perces és súlytartáson vagyok.


Net Calories Consumed* / Day1,680 calories/day
Carbs / Day231 g
Fat / Day56 g
Protein / Day63 g


Az előző posztban látszik, hogy ma ettem 2002 kalóriát (a túró még hátra van, de már beleszámoltam), de mivel volt:

EDZÉS: 50 perc elliptic trainer és 30 perc gyorsgyaloglás (állitólag 488 kalóriát égettem el)
így csak 1514 kalóriát vittem be és

211 gramm CH-t
55 gramm zsírt
145 gramm fehérjét.

Végül is deficitbe mentem. Nem tudom, ennyire nem értek hozzá, meg nem is akarom túlságosan beleásni magam ebbe a kalóriszámolásba, ennél vannak fontosabb dolgok, amire tudnám ezt az időt használni. Annyit és olyanokat ettem, mint nagy általában, de ez most így egy támpontank jó. Vagy nem. Áááá, nem tudom, hogy mások hogy képesek ezt minden nap kiszámolni, mindent beírni, én beleőrülnék! A lényeg az, hogy minél többet edzek, annál többet ehetek. Ez azért jól hangzik:) Még lehet, hogy pár napon keresztül majd számolom, de amennyire ismerem magam, hagyni fogom a picsába az egészet. Már régóta csak a tükör számit, az pedig jó képet ad vissza arról, hogy jól csinálom, amit csinálok. 5 hónap alatt lefogytam 12 kilót, lassan 4 hónapja tartom a súlyom, szépen feszesedek, izmosodok,NO PARA:)


Ma egyébként azért lett 2 edzés, mert reggel csináltam az ellipszist, délután meg a vásárlást egybekötöttem a gyorsgyaloglással, a bolt pont félórányira van, így edzőcipőt húztam, és nyomtam neki:)


No comments:

Post a Comment