Friday, 20 July 2012

Június 20. Péntek

Képzeljétek el, hogy tegnap mi történt. Este miután becsekkoltam a svájci srác vendégemet, bejöttem az irodába, befejeztem a papírmunkát, még kicsit bambultam neten, és hogy-hogy nem, 4 csokigolyó beleugrott a számba. A kutya fáját nekije :) Milyen csuda dolgok történnek itt kérem szépen:) Ezért nem akartam, hogy csokit hozzon, mert tudom, hogy nem tudom megállni. Ilyen vagyok, mint egy gyermek:)

A kajáimat ma nem írom, nem azért, mert rosszul ettem, igenis figyeltem, meg számoltam, de úgy össze vagyok zavarodva, egész nap számok járnak az agyamba, a netet bújom, hogy mi is lenne a jó, és végül az orvoslexikon oldalán lyukadtam ki. Majd este magányomban kiszámolok mégegyszer mindent, és onnantól fogva figyelek. Miért is? Mert fogyok...és nem szépen, nem onnan, ahol még található 1cm zsírréteg (has).

Ma is volt edzés. Először itthon akartam erősíteni egész testre, de aztán rájöttem, hogy holnap semmi esélyem, hogy kiszabaduljak a guesthouse-ból (Madonna koncert), így inkább elmentem gyalogolni. Közel 7km egy picivel több, mint egy óra alatt.
Egyébként ma megtettem 19610 lépést, 12.74 km-t, megmásztam 19 emeletet (ez pont a pisai ferde torony:)) és elégettem 2043 kalóriát. Ja, és este 6szor voltam fent, hajnal egykor 2 percre is (?), és megint csak fél ötkor....valami van olyankor...biztos akkor kel a nap vagy valami :)
Ennyit máról. Csokigolyó még van, félre raktam a kedvesnek párat, megettem ma kettőt, szerintem holnap is fogok. Az jutott eszembe, hogy meg kellene gyors enni az összest és akkor nem lenne több :D

No comments:

Post a Comment