Friday, 20 July 2012

Na szóval...

Megettem az összes csokit. Így a legegyszerűbb, nem? De:) Nincs több.

Kettes számú dolog:
http://orvosilexikon.hu/wrap.php?file=dcc.html
Tehát e szerint, egy 157 centi magas, 48 kilós nőnek, aki heti 2-3 órát sportol és könnyű fizikai munkát végez (én:)) az alapanyagcseréje: 1266.80 Kcal
Testsúlyom megőrzéséhez szükségem van:
1963.54 Kcalóriára ami, 269.99gr CH (55%), 73.63 gr fehérje (15%) és 65.44gr zsír (30%)
Ezzel talán egyet is lehetne érteni, mivel ORVOS lexikon, de az arányokat nem tartom túl jónak, így csak egy picit variáltam rajta:
1900 Kcal, 238gr CH (50%), 119 gr fehérje (25%) és 53gr zsír (25%)

Rájöttem, hogy a myfitnesspal-ba be lehet vinni manuálisan is ezeket az adatokat, tehát nem kell az ő számlálójára hagyatkoznom. Holnaptól megpróbálok 1 hónapon át így kajeszolni és meglátjuk, hogy lesz-e változás, fogyok-e vagy hízok vagy egyik sem, hanem maradok 48 kg és szépen szálkásodni fogok. Ez lenne a legjobb, mert ez a cél.

Olvastam shapeshiftert http://shapeshifter2.blog.hu/, csinált egy új blogot, mert fitness modell akar lenni. Hajrá neki nagyon! Nekem nincsenek ilyen ambícióim, csak csini akarok lenni:) Nem vékony, hanem sportosan nőcis:)

Tehát holnaptól. Ma vettem a tescóban gluténmentes kenyeret, betettem a fagyóba, hogy legyen itthon mindig. Vettem még olaj spray-t meg barnarizset. Jaaaa, meg valamelyik nap vettem megint egy rucit....annyira csini, csak kell hozzá egy speckó melltartó, mert hátul mély a kivágása. De nagyon klassz, majd ha magamnál leszek megint, készítek fotót. Azért nem vagyok magamnál, mert holnap jön Madonna néni, és ennek örömére ki kell költöznöm egy estére a szobámból, azért, mert a szobámat már akkor eladtuk, mielőtt én még beköltöztem volna. Így az ebédlőben fogok aludni holnap este. Már fele cuccom áthurcoltam, de még mindig van. Ilyenkor látom, hogy mennyi kacatom is van nekem:) Nőből vagyok:) Pedig fiúk közt szocializálódtam, apu is annak nevelt míg öcsém meg nem született. Utána jöttek volna a csajos dolgok (baba, póni), de sosem kötött le, jobb szerettem U-szeges csúzlival játszani, meg focizni, meg rosszalkodni:) Viselek a térdemen pár emléket ezekről:) De a genetika az csak itt van, szeretem a szépet, a csinit, a cukit:)

Na eleget süketeltem mára. Megyek még telegrácsolok egyet, aztán alvás, pihi.

Még valami, a Madonna koncerte eddig csak pasik jöttek a vendégházamba, mind gay:) De cukik:):):):)

3 comments:

  1. Hát ez tök jó! Szabad a mustra minden irányból és a kedvesedet mégsem üti meg a guta :P Kíváncsian várom az új ruhát :)

    ReplyDelete
  2. ShapeShifterJuly 22, 2012

    Ha nem bánod, egy kis megjegyzés: szerintem sok lesz 154 centihez, 48kg-hoz és heti 2-3 sporthoz az 1900 kcal, de főleg a 238g CH. Testépítőknek ajánlanak tömegnöveléshez tt kilogramm x 4g CH-t, ráadásul férfiaknak, Te viszont ha jól számolom 5x -ös dózist gondoltál. A 119g fehérje szintén sok egy picit, ha nem csinálsz heti 4-5 súlyzós edzést, illetve ha étkezésenként túl sok fehérjét eszel egyszerre azzal hosszú távon legyilkolod a bélflórát és a veséidet. A zsír oké, csak figyelj rá oda, hogy jó zsírokból vidd be a lehető legnagyobb arányban.

    A fitness modellek pedig "izmosak mint állat" tehát én se vékony akarok lenni ;) Ez már a saját védelmemben szólva... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem bánom:) Ha visszaolvasol, láthatod, hogy fizikai munkát is végzek és heti legalább 5x tornázok, de úgy valami elképesztő nagy adatot adott ki, ezért választottam ezt a verziót. Próbáltam kevesebb CH-val, de délutánra meghaltam, nem maradt erőm melózni,plusz fogytam elfele:)Most próbálom így egy darabig, aztán meglátom, ha hízok lentebb veszek, ha nem, akkor maradhat:)
      A vékonyságot nem Rád írtam, tudom, hogy izmos akarsz lenni:) Olvaslak, szurkolok:)

      Delete