Saturday, 28 July 2012

Századik:)

Ezen bejegyzés alkalmával szeretnék pár képet közzé tenni:) :

Ezek a képek tavaly novemberben készültek, mikortól is úgy döntöttem, hogy lefogyok. Nem szép látvány, de ez is én voltam....
Ezek pedig múlt héten:)
Lefogytam, izmosodtam, feszesedtem, de még nem vagyok teljesen elégedett. De már a strandon feszengés nélkül végig tudnék vonulni:) A popsim az ami nem tetszik most. Meg hogy nincs mellem, de kezdem feldolgozni ezt a tényt:) Mármint, hogy nincs mellem:) Popsira meg gyúrok. Semmi sem lehetetlen, csak akarni kell!!! Nem állok meg itt, határ a csillagos ég :):):)
A sport és az egészséges étkezés az életem részévé vált. Igaz néha bűnözök, de az kell a lelkemnek. És tudom, hogy utána nem történik semmi,nem fogok egy nap alatt újra 60 kilóssá dagadni:). Másnap kicsit rossz, hogy fel vagyok puffadva, de egy jó kis fajta edzéssel ez eltűnik:) 
Büszke vagyok magamra. Nem arra, ahogy kinézek (talán arra is egy kicsit:D), hanem arra, hogy mindezt véghez vittem, kitartottam a célom mellett. Pedig nem szoktam, elég hamar feladok dolgokat, de talán kezd benőni a fejem lágya:) 

Na most így szépen kiömlengtem magam, megyek edzek egy jót:)

8 comments:

  1. Van is mire büszkének lenned, nagyon csinos vagy, szépen kitartasz és a soksok melód ellenére is szakítasz erre is időt, gratu! :) És közben jókat főzöl a párodnak és ápolgatod a kis lelkünket is. És nekem is elfogyott a cici...a kolléganők hallgatták a panaszokat, aztán végül túrtak nekem egy szilikonos bikinifelsőt. +2 szám egyből ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi Veroca! A cici már ilyen marad,ez van, vagy vékony vagyok vagy bögyös:D Panasz még nem érkezett:)

      Delete
    2. Szerintem nem is merne panaszkodni... ha még élni akar :P :P :P

      Delete
    3. Szerintem se, látta a bicepszemet :)

      Delete
  2. Andrea, most olvastalak csak, most jön egy nagy hűűűűűha!!!! nagyon látványos a változásod, szinte hihetetlen, hogy Te vagy az első képeken is. NAGYON ÜGYES VAAAAAAGY!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi Ági! Megint csak mamámtól idézek: nincs lehetetlen, csak tehetetlen:)

      Delete
  3. Eszméletlen a változás!!!! Komolyan mondom, nagyon jó képek!!! Csak így tovább!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi Angéla neked! Ja, és mégegyszer köszi a hajlékonyságos videót, ma reggel életet mentett:D

      Delete