Tuesday, 28 August 2012

Aug. 28., Kedd, 1. hét, 2. nap Legs and core

A tegnapi edzéstől csodák csodájára nem lett izomlázam. Persze érzem a karom és a vállam, de rosszabbra számítottam:)
Ma is mentem sokat, melóztam, meg jelenésem volt az irodában és ha már arra jártam, akkor benéztem a turiba és gazdagabb lettem 2 könyvvel, egy felsővel, egy szoknyával és egy rövid nacival:) Éééés, nyílt arra fele egy új kávézó, ahol házikészítésű, teljeskiörlésű sütiket, pogácsakat csinálnak, meg minden féle salátát meg kávét zsírszegény tejjel!!! Kár, hogy messze van tőlem (40perc gyalog csak oda:(), de mivel kéthetente úgyis arra járok, majd akkor mindig megajándékozom magam valamivel:) Ma is vettem egy cheese scones-t ebéd kiegészítőnek, mert az elég kevés volt, és egy blueberry-s muffint uzsonnára:) Naaagggyyyyyoooonnnn fincsikék voltak!
És akkor a mai edzés:

LEGS AND CORE (láb és törzs)

1. Back lunges (kitörés hátra)

2. One-legges romanian dead lifts

3. Squats (guggolás)

4. Swimmer
Megint csak minden gyakorlat 7,5 percen keresztül, annyi ismétlést amennyit tudok. Tizessével csináltam, tehát 10 guggolás, pár mp. szünet, majd megint 10 guggolás míg le nem járt az időm.
Utána még csináltam pár törzshajlítást és törzsfordítást és pár vádli gyakszit is. Ja, és a lábgyakorlatokhoz használtam a súlyzóimat.
Össz edzésidő lett 45 perc. Megdolgoztatott rendesen.
Holnapra pihi van betervezve, mivel szombat óta volt már 4 edzés. Rám fér. Melóba sem lesz túl durva, csak 4 szoba 8 helyett. 
A boltban itt mellettem az egyik csávó mindig flörtöl velem (nem rossz pasi egyébként), én meg mindig elpirulok. Olyan égő:D Superstar-nak hív:):):) 



No comments:

Post a Comment