Wednesday, 15 August 2012

Aug. 15. Futás helyett beltéri izzasztás:)

Futni akartam, de persze, hogy mire a dolgom végére értem elkezdett zuhogni az eső. Edzést nem akartam kihagyni, mert a héten már volt 2 pihinap,így gyors 5 perc alatt kigondoltam, hogy mitől is tudnék jól megizzadni, és jelentem, sikerült:)

1. helyben futás magastérdemeléssel 50x
2. prisoner get up 10x
3.mountin climber 20x
4. fekvőtámasz állás tenyéren, le alkarba, vissza 10x
5. guggolásból felugrás 10x
6. dive bomber 5x
7. ugrálós kitörés 10x
8. fekvőtámasz 10x
9. burpee 10x
10. tricpesz nyújtás széken 10x
Ebből két kör.
11. 20 perc taposás elliptic traineren


Bemelegítéssel és nyújtással együtt 46 perc lett.

Megizzadtam rendesen, kitisztult a fejem egy kicsit, de még most sem az igazi.
A problémám egyébként összetett, jórészt magánélet/párkapcsolat, de most én vagyok a bibi. Nem tudom, hogy jó úton haladok-e, jól csinálom-e amit csinálok,az lesz-e,amit igazán szeretnék. Zűrzavar van a lelkemben, meg a fejemben. Meg sok a meló is, nyomom minden nap, néha úgy érzem, hogy nem megy, nem bírom tovább. Enough is enough.

De a mai edzés jó volt:)

2 comments:

  1. Csak OPTIMISTÁN!!!! Minden rendben lesz!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi Ági! Próbálok az lenni, és kitartani:)

      Delete