Saturday, 18 August 2012

Aug. 17. Péntek: cirkusz és pihi + Aug. 18. Szombat,:kerti parti bedrogozva:)

A tegnapi terveimből csak a cirkusz valósult meg, mivel még csütörtök este átjött az én kedvesem és későn kerültünk ágyba. Akarom mondani ágyba korán kerültünk, csak nem sokat aludtunk:P 2 hét sok idő, na:)
Három óra alvással nem kezdtem neki semmilyen edzésnek, örültem, hogy a munkát el tudtam végezni. 6kor végeztem, 7kor már indultunk is szomszédasszonyommal Deby-vel és a lányával Lousiával. Deby egy 48 éves nőci, de nagyon fiatalos, nagy dumás, nem lehet mellette unatkozni. A férje egyébként maratonista, azért is nem jött velünk, mert ő ma maratont futott:) A cirkusz nagyon jó volt, kivéve az olasz bohócot, de az artisták fantasztikusak voltak. Az utolsó számot nem bírtam végig nézni, számomra nagyon félelmetes volt. Régebben én nagyon bátor voltam egyébként, és nagyon hajlékony. 6 éves koromtól 10 éves koromig tornaszakkörre jártam, ahol gerendáztunk, talajgyakorlatoztunk, gyűrű, szekrény ugrás, magasugrás, távolugrás. Állítólag nagyon tehetséges voltam, az edzőm mindig azt mondta, hogy hihetetlen rugóim vannak. 110 centit ugrottam magasugrásban az én mélységemmel:) Majd egyszer egy lány, asszem 2 évvel járt felettem,edzés közben balesetet szenvedett, eltört a gerince. Roham mentő, pánik, miegymás. És onnantól kezdve én beparáztam, de annyira, hogy már nézne sem tudom az ilyeneket. Tériszonyom lett, max. a kisszékre állok fel. De a cirkusz azért jó volt:D

Ma reggel úgy ébredtem, hogy a hátam, a jobb oldalon a lapockámnál és a bordáimnál be volt görcsölve, de valami nagyon fájdalmas módon. Alig bírtam reggel kiegyenesedni, levegőt venni, borzasztó volt. Kenegettem, de nem használt, utána bevettem 2 fájdalomcsillapitót, mert dolgozni viszont kellett. Attól valamennyire jobb lett. A délelőtt folyamán megjött a menszim is, görcsöltem, mint állat, arra is vettem be medicinát. A gyógyszerek 3ra ki is ütöttek, szusszantam egy félórát, de az ébredés valami borzalmas. Csak feküdtem a matracomon (mert most nincs ágyam) és suttogtam, hogy help, help. Közben pisilnem is kellett, így négykézláb kimásztam a fürdőbe, amit pár vendég végig is nézett. Segítettek felállni, megpisiltettek:D, na jó nem, oda egyedül mentem. Később kicsit jobb lett. Futást terveztem mára, de nem mertem elindulni. Inkább kimentem a kertbe és megcsináltam azt amit szerdán is:

1. helyben futás magastérdemeléssel 50x
2. prisoner get up 10x
3.mountin climber 20x
4. fekvőtámasz állás tenyéren, le alkarba, vissza 10x
5. guggolásból felugrás 10x
6. dive bomber 5x
7. ugrálós kitörés 10x
8. fekvőtámasz 10x
9. burpee 10x
10. tricpesz nyújtás széken 10x
Ebből két kör.
Utána még lépcsőztem, egylábas kitöréseztem, hasaztam, sétálós kitöréseztem. Összesen 43 perc lett.

Voltam ma a Tescóban, nem ott vásárolok egyébként, a vendégháznak kellett cucc, azért menten, de ha már ott voltam, akkor vettem 2 doboz szamócat, itt most érik, meg 0%-os görög joghurtot. Hmmmmm, isteni finom, krémes, habos. Pici édesítővel tök olyan, mintha tejszínhabot ennék:) Guilty pleasure:) Most meg itt ülök a nyugágyamban, a hátam még mindig fáj picit, de már közel sem annyira, mint előtte. Szerintem elfeküdtem....vagy nem tom.....Remélem holnapra elmúlik.

Amúgy fáradt vagyok, hiába aludtam délután, gondolom a gyógyszerek dolgoznak bennem.

6 comments:

  1. Ilyen napokon pihenni kell :(
    igazán pihenhettél volna!!! Na jó, én mondom, én is ilyen tudok néha lenni, de azért oda kell figyelned. Talán csak elfeküdted magad, talán csak vitaminhiány. Nálam meg a multi, a kalcium és a magnézium, nameg a C, ez az alap.

    Én is vettem bogyós gyümiket, itt ALDI-ból olyan finom a kökény! Sosem tudom megtanulni a bogyós gyümölcsök nevét idegen nyelveken, mert nálunk nincs olyan sok fajta. Főleg nem az orosz minden féle áfonyák nevét, mert a vörösből is több fajta van. A fülem ketté áll tőlük és 2 nap alatt elfelejtem mindennek a nevét. De ez a kökény ez jó. Ezt már meg fogom jegyezni. Magyarul legalább is biztosan.

    Ha ma is fáj, ígérd meg, hogy nem edzel, ok?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aranyos vagy, hogy aggódsz:) Most egyelőre nem fáj, remélem így marad. Van nekem is multivitamin,c vitamin, meg kálciumom is. És szedem is őket persze. A bogyós gyümik berry-k:) A kökény tán blueberry. Kékbogyó:)Mostanában a gyümölcsöket kívánom nagyon. Pár hete meg az uborkára voltam rákattanva:)

      Delete
  2. tévedtem, ez is áfonya... de akkor mi a kökény áááááááááááááá

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szerintem én még olyantot nem is ettem:)

      Delete
  3. kökény: https://www.google.hu/search?q=k%C3%B6k%C3%A9ny&hl=hu&client=firefox-a&hs=Flp&rls=org.mozilla:hu:official&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=fCAxULf3GsTNtAbP1oFg&ved=0CGYQsAQ&biw=1280&bih=642

    áfonya: https://www.google.hu/search?q=%C3%A1fonya&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:hu:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&hl=hu&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=kCAxUPuoGcbJswb0k4GQCw&biw=1280&bih=642&sei=kiAxULm8EMLQtAbUwIDYAg

    hát becsapós. És akkor még nem is vettük hozzá a többi féle áfonyát... ez olyan, mint a szamóca és az eper meg a mogyorók :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmmm, így már tudom, de tutira nem ettem még ilyet:)

      Delete