Friday, 24 August 2012

Aug. 24. Péntek, pihenő, új edzés

Ma csak egy 25 perces nyújtásra futotta időben és energiában, erre viszont nagy szükségem volt. Be vannak állva az izmaim, ma akárhányszor léptem egyet, fájt a lábam, a karom???, a derekam.

Megvettem ennek a pasinak a könyvét:http://www.marklauren.com/ mindjárt kettőt is belőle, egyet nekem, egyet kedvesemnek. Ma még csak átolvasgattam, tervezem, hogy jövő héttől erre fogok edzeni.  A könyvben nagyon jó gyakorlatok vannak fényképezve, elmagyarázva és egy edzésterv a basic programtól a a chief classig. Harmad annyiba került, mint a fegyencedzés könyv,gondolom azért, mert az most nagyon felkapott,habár ez előbb volt, mint a fegyenckedés:) De ez is ahhoz hasonló, csak több gyakorlattal. Nagyon kíváncsi vagyok rá, hogy reagál rá a testem. A kedvesem is teljesen belendült, pedig még csak a könyv borítójának a fotóját küldtem el neki:) Annyira belendült, hogy jön is nemsoká:D Készülődök gyorsba, bor már behűtve, valószínű pizzát eszünk az olaszoktól. Yammie:) Majd ledolgozzuk:P
Szép hétvégét mindenkinek!!!
Ja, amúgy úgy mennék táncolni!!!!!!!!!! Valami jó kis latin helyre rázni a picsukám, becsiccsenteni, vigyorogni...Aaahhh....na majd:)

6 comments:

  1. A Fegyencedzés nem mai sztori... ez az egy, amiben teljesen biztos vagyok. 20, 30 évekre kell visszamenni, ha nem sokkal többre, csak a könyv került ki most.

    töltődik ez is, de nekem egyelőre Bodyrock szaga van :) aztán meglátjuk....

    ReplyDelete
    Replies
    1. A Bodyrock-tól tutira idősebb:)De minden saját testúlyos edzésnek egy "atyja" van, mégpedig az army:)Akárhogy is Angéla, GI Jane-ek leszünk:):):)

      Delete
  2. Ez az!!!!!!!!!!
    :)

    A Bodyrock-ról nem is állítottam, hogy a kezdet lenne, de amennyit eddig megtudtam erről, nem az a célja, mint a fegyencedzésnek (köredzés, pihenők nélkül stb., mint Bodyrock-ban, a fegyencnek meg a hihetetlen erő a célja, a kinézet mellékes). Sajnos szinte 0-val jön és éjszakára lekapcsoltam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Más a kettő. De nekem most ebben minden bizadalmam, pasim is totál belendült:) Én is baszakodok mostmár seprűnyéllel:D Még az tetszik a könyvben, hogy jó edzésterv van benne összeállítva és úgy érzem, hogy erre van most szükségem, hogy túl lépjek a határaimon. Mostanában elég össze-vissza edzettem, nem volt benne rendszeresség, mindenbe belekaptam.

      Delete
  3. Azt látom, hogy nagyon sok hasonló gyakorlat van benne, amit Zuzanáék is alkalmaznak. Ami jó, hogy össze vannak gyűjtve egy helyre. Ami rossz, hogy nem lehet kérni valakitől, hogy elvégezzen olyan gyakorlatokat, amikre képtelen (fekvőtámasz kézenállásból pl.) :) a fegyencedzés abban jó, hogy megtanítja ezeket, bár nem koncentrál csak néhány gyakorlatra. Jó, hogy van benne edzésterv, sok sikert :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 4 programból áll, mindegyik program 10 hetes és a legvégére jut el a kezenállásos fekvőtámaszhoz:) De szerintem nekem az még akkor sem fog menni. Még ha erőm lesz addigra, akkor is fosos maradok:)Kíváncsi vagyok, mire jutok vele:)

      Delete