Sunday, 26 August 2012

Aug. 26. Vasárnap, futáska:)

Tegnap este abban a tudatban feküdtem le, hogy ma nekem milyen könnyű napom lesz, végzek a szobákkal kettőig, utána freedom, csavargás, vásárlás, keksz sütés, futás. Később is keltem félórával, lézengtem reggel egy sort, neteztem, nyugodtan kajáltam, kávéztam, 10kor elkezdtem dolgozni, szép nyugisan. Majd 11kor jelentkezett főnökasszony (sms-ben öfkorsz), hogy á-á kiscsillag, fullon a guesthouse megint. Fejvesztett rohanás, az ebédem is állva kaptam be 5 perc alatt, át se melegedett rendesen, vissza melózni, majd elhánytam magam. Na de ügyes kislány vagyok, végeztem fél háromra a szobákkal, és olyan rendes vendégeim vannak, hogy 4 órára egy kivételével meg is érkezett mind, aki meg nem, az szólt, hogy 9re tud ideérni. Örültem neki, mint majom a farkának. Gyors ruhacsere, eldzsaltam az Aldiba, ott hagytam jóóóó sok pénzt, meg vettem echler fánkot, meg is ettem, így a futás is biztos programmá avanzsálódott. 5,9km-t futottam ma, ami nem rossz, pont elég, jó kis hűs idő, kellemes fuvallat, gyér forgalom, sok mókus:) De a legjobb az lett volna, ha nem ettem volna fánkot. Namán mindegy:) Vegyük úgy, hogy lefutottam:)
Végül is a nap nem alakult túl rosszul, egyedül kekszet nem sütöttem, majd valamikor hátha lesz rá időm, akkor bepótolom. Búzakorpa kekszet akarok egyébként sütni. 
A hetem is elég jól alakult, háromszor futottam, volt egy súlyzós felsőtest edzés meg a tegnapi köredzés elliptic trainerrel kiegészítve. Kajában megint nem jeleskedtem, sok volt a nasi. Valami átkattant az agyamban, és amit eddig nem ettem és nem is kívántam mostanra beférkőzött a mindennapjaimba:(
Na de holnaptól jön az új edzésterv, hátha az agyam is visszakattan....
Most úgy nem vagyok éhes, futás után ettem egy narancsot (olyan jó finom fajta volt), most megyek lezuhizok, aztán vasalás, meg várom a vendéget. Ha megéhezek, akkor van túróm, ma fehérjét úgy is keveset ettem. 
Ja, és jövő héten talán visszaköltözhetek a szobámba. Jó lenne már nagyon, mert elegem van ebből a szétpakolásból, nem találok semmimet, matracon alszok, minden szanaszét, utálom....

2 comments:

  1. Ezt a főnökasszonyt jól fejbe kéne kólintani... és ráadásul sms-ben szól, ez olyan taplóság!

    Csak egy tipp: az új edzésterv kedvéért ne dobd el a régit sem, inkább csinálj kevesebbet az újból, de a futást is tartsd meg. Minél több féle képpen edzel, annál jobb tested lesz :) És annál kevésbé kell bánnod majd a sütiket!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A futást szeretném megtartani legalább heti egyszer és talán már most annyira nem leszek "busy" így lehet heti 2 is belefér:)Sütit meg nem akarok:D Na jó, nagy ritkán, de tényleg csak ritkán:)

      Delete