Monday, 27 August 2012

Aug. 27. Hétfő, 1. hét, 1. nap Push and Pulls

Úgy néz ki mégis csak basic vagyok:) vagy csak nagyon fáradt....Szóval a mai edzés:

PUSH/PULLS

1. Push ups, hands elevated on platform / fekvőtámasz,kezek tárgyon (nálam asztal)

2. Let me ins
húzni magunkat az ajtóhoz, lábak nem mozdulnak

Rohadt nehéz, még a combom is belefájdult.

3. Seated dips, feet on ground or chair / két székbe kapaszkodva, lábak egy másik széken és szépen húzódzkodni (még jó, hogy van egy csomó székem:))

4. Let me ups / seprűnyéllel baszakodás két szék között:)

Minden gyakorlatot 7 és fél percen keresztül, as many raps as you can. Anyád:D
Utána még hasaztam is egy kicsit. 
Hát mit mondjak??? Először is, nem jó úgy edzést csinálni, hogy ó, egy picit éhes vagyok, mert a végére alig maradt erőm és nagyon éhes lettem, azóta fel is faltam a fél hűtőt, na jó nem, csak a negyedét. Nehéz. Nekem nagyon nehéz, pedig tartottam pihenőket is. Hiába na, ez másfajta edzés, mint amit eddig csináltam. Meg éhes voltam és fáradt. Még mindig fáradt vagyok, de még mindig van melóm. Kajálni se kajáltam ma rendesen időhiány miatt, csak kapkodva. Sokat ettem, de azért a minőségre figyeltem, hogy ne legyen nasi. Nem is volt. De minden másból sok. De jó lesz ez az edzés, menni fog ez nekem, csak hozzá kell szoknom, hogy ez más. Megizzadtam rendesen, pedig nem is ugráltam. Mikor végeztem, kezembe vettem a telót, hogy leállítsam a stoppert, és olyan fura volt, mert tök könnyűnek éreztem:) Menni fog ez, jó lesz ez!!! Érzem!!! Már érzem:)
Na lépek vissza melózni, a faxom már ki van. A fesztiválnak vége, de ezek a nyomorultak még mindig csak jönnek és jönnek és értetlenkednek és idióták és legszívesebben felpofoznám mindet, aztán meg hazazavarnám őket. Szép kis vendéglátós vagyok, mi? Just for the record: március óta nem volt szabadnapom. Egy se. Na jó, múltkor mikor a tanfolyamra mentem, de az nem igazán szabadnap...
Kivagyok......

No comments:

Post a Comment