Thursday, 30 August 2012

Aug. 30., Szerda, 1. hét, 4. nap, futás

Reggel sokkal-de-sokkal jobb formában ébredtem, mint az elmúlt napokban (hetekben). Ennyit jelent egy kiadós alvás és egy lazább nap munkában. Egészen addig vidám voltam, míg meg nem láttam a tükörben a tejfehér bőröm:( Majd újra vidám lettem, mikor az egyik vendégtől kaptam 10font borravalót, csak mert kedves voltam és kölcsön adtam neki a telótöltőmet:) Ennek örömére gyors be is jelentkeztem a kozmetikushoz egy spray tan-re, és a 10font napi extra bevétel miatt így csak felét kellett nekem fizetni:) Köszi, kedves vendég:) Most úgy nézek ki, mint egy cigánylyány, de nekem nagyon tetszik, nem lettem narancssárga, meg direkt a "natur" árnyalatot kértem. Azt mondta a bige a kozmetikában, hogy elég 5-10 naponta járni,ha testápolózom magam rendszeresen. Az meg nálam megvan. Egyébként, hogy most barnább vagyok, tök jól látszanak az izmaim, még hasam is kockásnak mondható:D:D Így már értem, hogy versenyekre a modellek miért festik be magukat mindig. Itt a napozás kizárt dolog, szoliba meg nem járok. Félek a ráncoktól!!! Marad ez. Nem tudom mennyire egészséges, de eddig még rosszat nem hallottam a fake tan-ről. Ja de, fog. De kimosható, így nem gáz. Fehér cuccom meg amúgy sincs. Na jó, van egy zoknim meg egy fehér bugyim. Meg egy fehér melltartóm is, de azt nem hordom. Csak azért van, ha esetleg...fogalmam sincs miért van fehér melltartóm:D
A lényeg pedig, hogy futottam 7km-t:) 
Kajában hiper-szuper voltam ma, semmi mellékajálás. DE! Jön párom, így lesz egy kis cider, de vacsira most halat sütök, meg csinálok túrókrémet 0%-os túróból, tehát a cider megengedett:)
Ez a mai nap tök jó eddig:) Ja, és megérkezett az új futónacim, meg az edző kesztyűm és hát tyű és háá, mind2 nagyon kényelmes meg csini:) Most remélem nem hiszitek, hogy ilyen szegényes a lelkivilágom, hogy csak a külsőségeknek élek, de szeretek jól kinézni, szeretek tetszeni a kedvesemnek és magamnak. De mint írtam régebben, a legfontosabb az, hogy lelkiekben is jól legyek. És most úgy néz ki, hogy minden klappol a magánéletemben, ezért hát öröm e bódottá. Madutaipadota:)

2 comments:

  1. Úgy örülök neked :) És néha kell a külsőségeknek élni egy kicsit, mert az olyan jól szíven tudja simogatni az ember lányát :) A művi barnasághoz grat, azt mondják, a legjobb megoldás. Na persze, a 7 kilométeredhez is. :) Tényleg öröm most téged olvasni, még a betűkön is átjön az életörömöd.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) És lehet azért vagyok a kinézetemmel elégedett, mert lelkiekben jól vagyok? Valószínű:)

      Delete