Friday, 31 August 2012

Aug. 31. Péntek, 1. hét, 5. nap. Push and Pull

Nagyon jó estém sikeredett tegnap a kedvessel. Ízlett neki amit főztem: grilleztem halat, csináltam hozzá szószt sűritett paradicsomból pici natúr joghurttal, oregánóval és bazsalikommal és párolt zöldséget. Desszertnek pedig túrókrémet kakaós krémmel a tetején. Ja, és tetszettem is neki:) Habár volt egy kis vitánk, mert nem hisz a vámpírokban és a vérfarkasokban:D Mondtam neki, hogy csalódtam benne:)
Azért reggel elég hulla voltam, de elvégeztem minden dolgom. Délután tudtam aludni is egy kicsit, habár nem kellett volna, mert 1. tök kómásan ébredtem. 2. éhesen ébredtem 3. késett az edzésem. Na de sebaj, összekaptam magam, ittam egy kávét, ettem keveset és már jobban is lettem.
Egyébként nekem is olyan gondjaim vannak,mint Angélának. Már péntek van, és még csak egyszer futottam, és még hátra van 2 edzés a könyvből és jó lenne egy kis BR-s edzés is, meg az elliptic traineremet is olyan rég használtam már....Így a mai felsőtest edzést kicsit átvariáltam.
Maradt a négy gyakorlat:

1. push up, feet elevated on platform
2. let me ins
3. seat dips
4. let me ups

De most minden gyakorlatot csak 5 percen át (pihenőkkel persze), majd rápattantam az elliptic trainerre és tapostam rajta 20 percet. A végén egy kis has és már kész is voltam. Össz edzésidő 55 perc.

Még van két nap a hétből, amiből az egyik futás kell hogy legyen, a másik pedig a könyvből lesz a lábnap, de valószínű, hogy az elején csinálok egy 12 perces intervallos ugra-bugrát. Ez a terv, aztán meglátjuk mi sül ki belőle.
Kajában megint jó voltam, habár délután is ettem gyümölcsöt (ébredés után), de egyébként no nasi:)
És ha hiszitek, ha nem, hétfő óta változott a testem. Nem az edzések miatt, hanem hogy nem nassolgatok. Nem vagyok felpuffadva, nem vagyok bevizesedve és mintha feszesebb lennék. Hétfőn egyébként lemértem magam, a digitális mérlegen 51kg vagyok, az analógon 48kg. Átlagot vontam, tehát a súlyom 49,5kg:) A centik az utolsó méretkezés óta nem változtak, ami jó, tartom a súlyom.

Kicsit kómás vagyok még mindig egyébként a délutáni alvás miatt, na de sebaj, mindjárt alvás idő megint:)
Mára ennyit, jól vagyok:)

No comments:

Post a Comment