Wednesday, 1 August 2012

Augusztus 1. Szerda

Reggel fáradtan ébredtem, de próbáltam megemberelni magam.

Reggeli:
-kávé, 3db wheat biscuit, 2dl tej, egy banán

Tízórai:
-fél grapefruit, 2db zabkeksz, kávé

Ebéd:
-szendvics 2 szelet glutén mentes kenyérből, 2 szelet csirkemell sonkával, 20gr. fűszeres cottage cheesel, 20gr. sajttal és uborkával, kávé

Uzsonna:
-egy alma, egy maple szirupos zabszelet
(40perc szunya)
-kávé, 2db zabkeksz

Vacsora:
-2db főtt tojás,  2 szelet csirkemell sonka, uborka, paprika, 2 ropogós rozskenyér, 20gr. fűszeres cottage cheese
és még lesz krémtúró:)

1500Kcal, 175gr. CH, 42gr. zsír, 78gr. fehérje


Egyébként pihinap.


Munkában mindennek a végére jutottam. Főztem csirkepörit 4 napra előre, majd csak rizset/lencsét kell főzni hozzá, de az meg van hamar.


Kicsit jobban, kezdenek letisztulni a gondolataim:)


Haverom volt otthon (Mo.) és hozott nekem két tubus pirosaranyat (egy csipős, egy csemege), így most mindent azzal eszek:) Írtam neki, hogy be(piros)aranyozta a napjaimat!:)


Most megyek szépítkezek, hajfestés, arcradír, bőrradír, manikűr, pedikűr, utána ágyikó, pici olvasás és alvás. Holnap megint őrültekháza, de felkészültem! :)


Ma 10808 lépést tettem meg, ami 7km, megmásztam 18 emeletet és elégettem 1947 kalóriát. És még nincs vége a napnak.

4 comments:

  1. Irigyellek a szépítkezős részéért :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itthon szépítkezek magamnak:) Csak egy kis renoválás :D

      Delete
    2. Megújulás kívül-belül:)

      Delete