Friday, 10 August 2012

Augusztus 10. Péntek: megint futottam

Az a nagy büdös helyzet, hogy sokat dolgozok - sokat eszek és nem mindig jókat, mert nincs időm mindig főzni, sokszor még elmenni vásárolni sem. De mivel tudom, hogy munka nem egyenlő mozgás, így elmentem ma is futni. 49 perc sikeredett, szépen lassan ahogy szoktam, jól esett, leizzadtam.
Tudom, hogy vannak páran, akik nem hisznek abban, hogy majd lemozgom. Teljességel én sem, de azért mégis van benne valami, nem? Ma lement 2 mini croissant, de nuku lelkiismeretfurdalás :) Vacsira megint ettem csőben sült karfiol-brokkoli mixet. Most nagyon rákattantam, kíváncsi vagyok meddig:)
Egyébként minden szép és jó. Annyi van, hogy tegnap valaki felhívta főnökasszonyomat, hogy ma jönnek ellenőrzésre, és mindent átnéznek. Állítólag a hapi tök ingerült volt a telefonba...Arra gondolunk, hogy valami elégedetlen vendég, aki csak bajt akar okozni, de végül nem jött senki.
 Az előbb meg bejött egy csávó, hogy akar egy szobát. Mondom neki, hogy ok, van egy, 39 font. Húzta a száját, mondom neki, hogy nem hiszem, hogy ettől talál olcsóbbat így augusztus derekán, fesztivál idején. Erre elkezdett ordibálni, hogy ne mondjam meg neki, hogy milyen hónap van, mert ő innen kisétel és feljelenti a helyet. Én meg szépen mosolyogva, nyugodtan elmondtam neki, hogy ez  van, a tőlem 500 méterre lévő hotelben vehet ki szobát 120 fontért. Aztán fogta magát és elment. Én annyire remegtem az idegtől. Milyen őrült emberek vannak???? Mégis mit képzel magáról? Hülye állat. Az ordibálást amúgy sem bírom....
Na megyek relaxálok, aztán alvás. Az a jó most, hogy az egész napos jövés-menéstől + edzéstől estére jóóól elfáradok, és úgy alszom, mint a bunda:)

2 comments:

  1. Eh, frusztrált beképzelt köcsög...

    Én mostanában már csak a lemozgásban bízhatok :D a lényeg, hogy ne egyfolytában bűnözzünk, hanem megtaláljuk azt az egészséges keretet, amibe számunkra beleférnek a finom falatok... mozgás nélkül persze meg fog látszani, mozgással meg remélhetőleg csak akkor, ha nem tartjuk a mértéket. Te sem akarsz már fogyni és én sem. Aki fogyni akar, ne bűnözzön, aki nem akar, annak néha belefér. Csak ne minden nap, én ezért könyörgöm már magamnak :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én is ezért könyörgöm! De olyan nehéz néha, csábítgatnak ezek a fincsi croissantok engem:) Amúgy igazad van, mértéket kell tartani a bűnözésben,de heti egy-két finom falattól nem fog összedőlni a világ. A sportot meg amúgy is csináljuk, mert szeretjük:D

      Delete