Sunday, 12 August 2012

Augusztus 12. Vasárnap,kis esti gyors izzaztás

http://www.pirula.net/temak/izuletibantalmak/keztocsatornaszindroma/keztocsatornaszindroma.htm

Ezem van ni. Tavaly is előjött, pont így augusztus tájékán. Elég kellemetlen. Napközben még el is vagyok vele, de éjszaka nem tudok, hogy feküdni, zsibbad, folyton felkelek, megrázom a kezem, akkor jobb. Múlt évben sem vállaltam be se a műtétet, se a szteroidos kezelést. Marad a jégzselé és karkörzés, csuklókörzés, meg anyutól kaptam még decemberben egy "csoda olajat". Állítólag mindenre jó, én meg naiv kislány vagyok, hiszek benne.:) De amúgy tényleg jó sokmindenre, múltkor begyulladt az ínyem, kenegettem vele és 2 nap után elmúlt. Egyébként az ok az a megerőltetés, egész nap használom a kezem, mindig van benne valami + a rengeteg vasalás.

Kajában ma sem jeleskedtem.....Először futni akartam, de  meggondoltam magam, mivel a  héten már voltam 3x. Tudom, hogy ment volna, de nem akarom, hogy amit eddig elértem, azt leromboljam a telhetetlenségemmel. Maradt a beltéri mozgás:) Hogy miket csináltam már nem nagyon emlékszem, csak úgy magamtól, ami eszembe jutott:) Volt helyben futás, hegymászás, lépcsőzés, fekvő, hasazás, popsi, kitörés meg ilyenek. Váltogatva csináltam, egy ugrálós gyakorlat után egy erőítés. Elszórakáztam 30 percig ,utána pedig egy jól megérdemelt 10 perces nyújtás.

Itt egy kép rólam edzés után, hogy lássátok, hogy még a nasik ellenére sem hájasodom:)
Hajamon nem röhög:) Ahhoz nem elég rövid, hogy kiengedve hagyjam, viszont nem elég hosszú, hogy normálisan össze tudjam fogni:)

Holnap mennem kell egy tanfolyamra, 9.30-3.30. Felesleges időpocsékolás, halálra fogom unni magam. Kaját vinni kell. Viszek szenyót, meg almát meg müzliszeletet, meg valahogy megtanulok nyitott szemmel aludni:) És abban is biztos vagyok, hogy ott fog megjönni, hogy még azzal is kinlódjak....

A heti sporttal meg vagyok elégedve. Voltam háromszor futni, volt egy gyorsgyaloglás, és két itthoni erősítés. 
A kajával nem vagyok megelégedve:( 


4 comments:

  1. 1./Ez a zsibbadás sz@racén lehet, arra rájöttél már, hogy miért pont ilyenkor jön elő? Vagy van máskor is, csak nem ennyire erősen?
    2./Hajad tök jó, semmi gond vele, edzéshez nekem egy fia hajszálnak sem szabad a látóteremben lenni, különben megzavarodok
    3./ Nyitott szemmel alváshoz szorítok, szerintem simán menni fog, csak arra figyelj, hogy ne horkolj :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1. Azért ilyenkor, mert most dolgozom a legtöbbet. Augusztus egy gebasz hónap nekem. Míg másnak holiday, tibi csoki, napfény, fanta, addig nekem güzülés.
      2. Köszi:) Futáshoz sapit veszek, de bentre marad a hajpánt, hajgumi meg hajcsatok:)
      3. Horkolni nem horkolok, így gond nem lesz:D

      Delete
  2. Óóóóó, én tudnék neked tartani nyitott szemmel alvás előadást. Annyi unalmas órám volt az egyetemen.... csak a tanárt sajnálom, aki a sok nyitott szemmel alvó diákot kénytelen nézni, nagyon rossz látvány lehet!

    Én sem hízok a nasik ellenére, csak épp fáj a hasam a kajázásoktól :( és én mégis elindultam futni, nem voltam olyan okos mint te, hogy valójában elhalasszam holnapra.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ez csak egy egy napos kurzus, de muszáj mennem, mert jár érte pénz. A pénz meg kell mindig:) Én felvettem a futócipőt, kimentem, körülnéztem, aztán vissza, cipőcsere, és kezdtem az ugrálást:) Most jól megy a futás, de nem akarok egyszerre sokat, gyorsan. Sokszor van úgy, hogy eltervezünk valamit, de a nap végére sajnos nem jön össze, vagy nem úgy jön össze!

      Delete