Thursday, 16 August 2012

Augusztus 16.

Futottam. Van itt egy jó kis kör, 1100m. Ebből 250m sík, 300 emelkedő, 250 sik, majd 300m lejtő. Na ebből lett 6 kör, 48 perc alatt. Elég lassú, tudom, de az emelkedőn lassan tudok menni, a lejtőn meg direkt lassan megyek a térdeim védelmében. A síkon meg nem akartam gyorsítani, mert akkor az emelkedőre nem maradt volna energiám. De elégedett vagyok így is magammal, mert kimentem, megcsináltam és jó volt, jól érzem magam. Rájöttem, hogy szeretek futni. Meg nem csak futni, hanem edzeni, sportolni. Kitisztítja a fejem, karban tartja a testem. Egyszóval jó:) Habár majdnem szívinkfartus kaptam, mikor valami a fákon ugrált, de aztán láttam, hogy csak egy mókuska, és szerintem szegénykém még jobban megijedt, mint én:)

Holnap cikruszba tervezek menni a szomszédaimmal. 8kor kezdődik. Én meg ugye legalább 6ig dolgozok. Arra gondoltam, hogy reggel le kéne tudni az edzést, mondjuk a tegnapit, de az elliptic trainer nélkül. Az csak 12 perc + bemelegítés, nyújtás. Utána gyors zuhi majd meló. És ha időben végeznék, akkor délután még mehetne egy kis erősítő jóga, majd megint zuhi, és készülődés. Hmm, nem is hangzik rosszul:)
 Ha minden jól megy, akkor még kedvesem is meglátogat, ha időben végez a munkában. Ideje lenne, mert már 2 hete nem találkoztunk és nekem rettentően hiányzik. Látni akarom a szemét, hogy tudjam, HE IS MY MAN!

Van egy fickó, (legyen Shaz), akinek olyan nézése van, amitől minden lány bugyija egyből térdig csúszik. Na de van egy bige,(ő meg legyen Natasa), akinek a bugyigumija olyan erős, hogy órákig is szuggerálhatná, akkor sem csúszna le:D:D:D

Jaaaaa, és híztam. 70dekát. De nem látszik. Vagyis én nem látom. Talán annyi,hogy a csípőcsontom nem áll annyira ki, mint eddig. De lehet ez csak a víz. Még mindig várom a női gondjaimat. lehet ez is bekavar....

Már megittam a proteinem, valamit enni kéne, de nem vagyok éhes....meg vasalni is kéne, mert délután nem volt se kedvem, meg a karom is zsibbadt megint, gondoltam majd reggel. De most ugye reggelre edzést terveztem, úgyhogy lehet neki ugrok még most. Blaaaa, ha meglátom a vasalót a hányinger kerülget......

3 comments:

  1. Nem lassú az ilyen terepen. És különben sem a tempó a lényeg, hanem hogy végig szépen dolgozzál!! Ha belerohansz a témába, akkor nem viszed végig, hát annak nincs ilyen értelme, mint egy ilyen szép edzésnek :) ha itt lenne domb, én is mennék, de hát eljöttem a dombokról a nagy Alföldre.... :P

    Én mindig akarok menni cirkuszba, de senki sem visz el, mert hogy gagyi :( állatokat akarok :D Jó szórakozást :)

    van egy jó jóga linkem, kifizettem a videót és már Vandy is le tudta tölteni. Ha gondolod, átküldöm! Haladó, még túl nehéz, de majd hónapok múlva, ha rendszeresen gyakorolsz, már elő fogod tudni venni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itt Edinburgh-ban az a jó, hogy én még nem találtam olyan 1km-es szakaszt, ami sík lenne:)
      A cirkuszba elvinnélek, van még egy jegyem, de messze vagy:), habár én nem az állatok, hanem az artisták miatt akarok menni:)
      Ha átküldöd a jógát, azt megköszönöm:)

      Delete
  2. Az artisták ott lehet, hogy jók, nálunk csak az állatok érnék meg a műsort :D Küldöm! De ez tényleg haladó és hát a blogban is írtam,hogy sajna siet :(( szóval nem mostanra küldöm, de egyszer majd....! :)

    ReplyDelete