Thursday, 2 August 2012

Augusztus 2. Csütörtök

7,5 óra alvás. De szerintem bírtam volna tizet is aludni, ha nem ébresztene a telóm. Azért már reggel nem éreztem magam annyira fáradtank, mint az elmúlt két napban.

Reggeli:
-50gr. zabpehely 1,5dl tejjel elkészítve, egy mini banán, kv

Tízórai:
-fél grapefriut, 2 zabkekesz, kv

Ebéd:
-pöri csirkemellből barnarizzsel, 2 saviubi, kv

Uzsonna:
-3 wheat bisciuts 1 dl tejjel, egy alma
50 perc szunya:)
-krémtúró, kv és 2 szőlőcukor

EDZÉS:
-44 perc futás ----nagyon jó volt:)

Edzés után:
-egy alma, fél adag protein vízzel

Vacsora:
-4 szelet csirkemell sonka, lencse, fűszeres cottage cheese, uborka, paprika és még majd krémtúró

1568Kcal, 218gr. CH, 16gr. zsír, 121 gr. fehérje

17554 lépés,11.5km, 22 emelet, 1959 elégetett kalória

És mindezek mellet kitakarítottam 9 szobát, kipakoltam 9 zsák ágybelit, beszélgettem a vendégekkel és még vasaltam is. Busy-busy:)

No comments:

Post a Comment