Saturday, 4 August 2012

Augusztus 4. Szombat

Az életem romokban hever.....vagy nem tudom. Írtam tegnap face-n, hogy fizu emelést kaptam. Igen ám, de este jött a fekete levese, mert nem úgy van ám, hogy a plusz pénz csak úgy jár, nem-nem Andika, ne légy kis naiv! Ki kell költöznöd a szobádból, egész augusztusra. Hogy hova? Hááát, azt még mi sem tudjuk, de majd beszélünk róla face to face. Kapjátokbe! Nem ti, hanem ők:) Ez az egyik része a nyomorúságomnak. A másik az, hogy  van egy ember, aki az élete szerelmének hív, szavakkal bizonyítja, hogy mennyire szeret, tettekkel már kevésbé. Így ma súlyos döntésre szántam el magam. De arról majd csak akkor, ha már minden illetékessel beszéltem "face to face".
Kajában ma jó voltam, nem nyúltam mellé, habár reggel a croissant nagyon csábítgatott, de ellenálltam, mert erős vagyok!:)
Voltam futni, 30-32 perc talán, a vasutas körömet futottam le. Ki a vasútállomásig, meg vissza. Szerintem olyan 5km körül van. Nem vagyok egy Forrest Gump, az tuti:)Habár nekem nem számít a gyorsaság, meg hogy mennyit megyek, csak futok, amennyi jól esik. Utána még szomszédomék kertjében volt egy kis erősítés, pár fekvő, húzódzkodás, de nem vittem túlzásba.
Most megyek eszek egy kis csirkemellet meg ropogós kenyérkét, aztán próbálok relaxálni mielőtt jön az egyik illetékes.
És ezt a rohadt bőgést tényleg be kell fejeznem mostmár. Már fáj a szemem....

3 comments:

  1. Nekem eddig mindig olyan pasik jutottak, akik csak tettekkel fejezték ki az érzelmeiket és valahogy mondani semmit sem tudtak. A tetteik sem túl jelentősek. Tudni kell meglátni őket, ugyanis a romantikus filmeket nem valós események alapján írták!!!! Amelyik szavakkal fejezte ki az érzelmeit, az olyan tohonya volt, hogy csak na... életképtelen ember. Az egyedüli, akivel nem bírtam minimum 1 évig. Megtanultam már, hogy nem az számít, hogy mit mond a párunk. Mostani párom nem mond semmit, de igazából az én hozzáállásomon sokkal több múlik köztünk, ezt vettem észre. A mai napon rengeteget dobtam a kapcsolatunkon pusztán azzal, ahogyan én hozzáálltam mindenhez!! Ha meg depizek, akkor ő is nehezen visel engem és a kapcsolatunkat is. Viszont... biztos, hogy te barátod tettei nem megfelelők? Ahogy múltkor Veroca mondta: fáradtan ne hozzál döntést. Gondold át ezerszer is és aludj még rá sokat.

    Miért kell kiköltöznöd a szobádból?? Biztosítaniuk kéne egy átmeneti szállást, ha már ilyet kérnek tőled....

    És fel a fejjel. A sírás sajnos semmit sem old meg, csak kimerít :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmmmm, igen. Most pont jókor jönne, ha tettekkel bizonyítaná szerelmét. De ma ő akar átjönni, hogy beszéljük meg. Csak félek, mert annyira szeretem, hogy tudom, ha meglátom, elgyengülök...
      A szobámból azért kell kiköltöznöm, mert az is egy hotel szoba, és ilyenkor augusztusban jó pénzt tudnak belőle csinálni. Holnap várom a főnököt, hogy beszéljünk a dologról.
      Próbálok azért pozitív maradni, ezért is mentem el futni, hogy szellőzzön egyet a feje, és lám, máris jobban lettem:) Este majd lemegy 2dl bor, alszok egyet, aztán holnap új nap. És a sírás tényleg kimerítő:(

      Delete
  2. Gondolok Rád este, minden meg fog oldódni, fel a fejjel!!!

    ReplyDelete