Sunday, 5 August 2012

Augusztus 5. Vasárnap, heti helyzetjelentés:)

A párkapcsolati problematikám megoldódott tegnap este. Túl vagyunk egy olyan beszélgetésen, amin már rég túl kellene, hogy legyünk. Szerelmesek vagyunk egymásba, nem akarjuk egymást elveszíteni, szép az élet és én is szép vagyok, jól vagyok:)
A munkahelyi probléma nem oldódott meg, nem tudunk dűlőre jutni. Ők mondják a magukét, én az enyémet,a baj csak az, hogy a kettő sehogy sem egyezik. De azért már annyira nem durva a helyzet, ma csak egyszer sírtam,és akkor is csak egy kicsit:) De milyen főnököm van már....ok, ne keverjük a munkát a haversággal, menjünk el szerdán megnézni a Ladyboys from Bangkok showt. WTF???? Hát menjünk. Van ingyen jegyem:)
A mai napom a kajálás jegyében telt. Megettem mindent. Mindent. Az előbb találtam egy üveg szamóca lekvárt, erősen gondolkodtam rajta, hogy neki kéne esni egy kanállal és benyomni az egészet! ÁÁÁÁÁ!!! Mi borzasztó, mi? De minek van nekem amúgy szamóca lekvárom??? Honnan? Mikor? Vagy valaki oda tette? Nekem? Hogy egyem meg? Biztos vagyok benne, hogy a gonosz hízlaló manók játszadoznak velem:) Amúgy PMS, dupla érzékenység, falási roham, sima ügy, egy hét, túlélem....Csak a végére 2kg plusz. Na nem, azt már nem. Holnap megyek futok is egyet. Ma már nem, 3 óra alvással nem merek neki indulni.
A héten volt 4 edzésem, meg amúgy is írtam, hogy pihihét. Oszt mégse. Na de majd holnaptól. És tényleg. Úgy nézek ki, mintha lenne rajtam egy fél centi vastag zsír védőruha. Alatta ott a feszes test. És ezt csak úgy tudom magamról levakarni, ha kicsit szigorítok a kaján. Mostanában túl sokat engedtem meg magamnak.  De holnaptól tényleg nem így lesz. Írtam kajatervet, ahhoz tartom magam. Kicsit visszább kell vennem, mert nem akarok újra elszállni. Még 2kg pluszt sem akarok. 48kg akarok maradni, és nem akarok magamon zsírt. Na jó, egy nagyon iciripiciri maradhat (0.002mm:)), hogy ha jönne a 3. világháború, ne haljak egyből éhen. Miken nem jár az eszem???? Mennem kéne aludni. Agymenést kaptam. Végül is jobb, mint a hasmenés, nem? Pff.....de gyenge humorom van ma:) Na de ettem denevéres hurkát:) Ismeritek azt a viccet, mikor az anyuka leküldi Pistikét a boltba, hogy: Kisfiam, menj már le a boltba és hozzál fél kiló hurkát, de ne véreset. Erre Pistike : Denevéreset??? Háááááááá
Na jó, tényleg megyek,nem fárasztom tovább se magam, se senki mást. Ha esetleg ezek után nem olvasnátok többet, teljesen megértem. Én se olvasnám:)

4 comments:

  1. Én jókat nevettem a végén a poénjaidon :)

    Jó, hogy ott van még benned a jókedv, nem is a zsírréteget kell lekaparnod az izmaidról, hanem a depressziót az ott lakozó jókedvedről. A zsír meg magától is elmegy azzal együtt!

    Tudod mit? Ha te kibírod, hogy nem eszel össze mindenfélét, akkor mától én is!! Ha nem tudunk a saját sarkunkra állni, állítson rá minket más. Mit szólsz? Ha gondolod, szívesen megdorgállak, ha ma eltűnik a lekvárod.... ! Te is dorgálj meg engem, ha túl gyorsan fogy a bor és barátom sós ropogtatnivalói! Köszi :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oké Angéla!:)Ma hétfő, mától nincs mellékajálál, se neked, se nekem! Lehet többet kellene "beszélgetnünk" a csoportban megint. Mostanában hanyagoljuk, de tudom, időhiány mindenkinél. Nem ettem meg a lekvárt....de megkóstoltam. És tudod mit? Borzasztó volt. A szamóca ízt nem is éreztem rajta, csak azt,hogy rettentő édes. Egy kiskanállal elég volt belőle. Akkor mától vissza minden a régi kerékvágásba!:)

      Delete
  2. Énisénis jövök nemenniszarságokat!

    Mi az hogy nem olvasnak....ezután olvasnak csak igazán!!!! Nagyon örülök, hogy újra szép az élet Feléd!!!

    Hónapok óta nem ettem sertéshút (a hurkáról jut eszembe), pedig hogy szereteeeeem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én is szeretem a sertéshúst, szerintem az egyik legfinomabb husi:) Csak ugye nem szabad. Na jó, beszéljük meg, hogy havi egyszer ehetünk 10-15dkg malachusit ebédre:)
      És ezennel megalakítom a nemenniszarságokat csoportot:)

      Delete