Tuesday, 7 August 2012

Augusztus 7. Kedd

El sem hiszem mennyire rohan az idő...
Párkapcsolatom újabb pozitív fordulatot vett, jipijájééééé:)
Kajában annyira nem jeleskedtem, de azért még elviselhető.

Reggeli:
-50gr. zabkása 1,5 tejben főzve 7gr. proteinnel és 5gr. kakaóporral, fél grapefruit

Tízórai:
-egy banán, egy körte, 2 wheat biscuit 1dl tejjel

Ebéd:
-paprikás párolt csirkemell vegyeszöldség körettel és salátával
A csirkében semmi zsiradék nincs, csak csirke+hagyma. A zöldségköret áll babból, csicseriborsóból, répából és borsóból. A sali pedig salátalevél, paradicsom, uborka és egy pici fűszeres cottage cheese. Nyamika volt nagyon:)

Uzsonna:
-1 dl tej, 2 wheat biscuit, egy barack
-2 szelet csökkentett CH-s kenyér túróval és uborkával

Utána elmentem vásárolni, és hazafele jövet pár szem dió, mogyoró...

Majd futás, 42 perc. Az Aldis körömet futottam, 2 perccel jobb idő, mint a múltkor:)
Futás után:)
Fél adag protein vízzel.

Vacsora:
-rántotta 1 egész tojásból és két fehérjéből csirkemell sonkával, pici light sajttal, salátával.

Most még vissza vasalni, aztán ha megéhezek, akkor mehet még egy kis túró:)

Ja, és megtettem 21979 lépést, ami14.29km, megmásztam 36 emeletet és elégettem 2424 kalóriát. Azért így már nem is tűnik olyan soknak a kaja:) 




No comments:

Post a Comment