Wednesday, 8 August 2012

Augusztus 8. Szerda

Hűűűű, ma annyit dolgoztam, jöttem-mentem nagytakarítottam, hogy mostanra teljes kidőltem, alig látok-hallok, pedig még várok 3 vendégre. Edzés elmaradt, nem maradt se időm, se energiám, de legalább rendbe vannak a dolgok.

Reggeli:
-50gr. zabkása 1dl tejjel, fahéjjal, proteinnel, fél grapefruit

Tizórai:
-3db teljes kiörlésű gabonakeksz 1 dl tejjel, egy banán

Ebéd:
-ua. mint tegnap

Uzsonnák:
-sült túró 15dkg túróból, 10gr proteinnel és 10gr zabbal
-csőben sült finomság

Vacsora:
-110gr párolt hal (pallock) salátával és a fincsi zöldséggel, 2 abonett
és még lesz szerintem túró

Meg a nap folyamán kb.30gr. mag (dió,mogyoró,mandula)

Amúgy ma egész nap ehetnékem volt még a rengeteg munka ellenére is, rohadt PMS....azért elég jól tartottam magam szerintem. Nagyon fáradt vagyok...és holnap is kb. egy ugyanilyen nap....

No comments:

Post a Comment