Thursday, 9 August 2012

Augusztus 9. Csütörtök

A tegnap estém nagyon jóóóóó volt. A show (Ladyboys of Bangkok) szórakoztató és látványos. A lányok gyönyörűek és csinosak csak fiúk:), de volt köztük egy akrobata srác, aki tényleg srác volt, nem volt átműtve, és valami fantasztikus mutatványt csinált egy rudon. Próbáltam rákeresni youtubeon, de nem találtam:( Ami még jó volt, az az, hogy ettem sültkrumplit:) Nem is emlékszem mikor ettem utoljára nem hogy sültkrumplit, de még krumplit sem. Jól esett, finom volt,de reggelre tök rossz volt a gyomrom. Emiatt a délelőtt folyamán csak gyümölcsöt ettem, egy banánt,  fél grapefruitot és egy barackor.

Ebéd: 
-ua. mint tegnap

Uzsonna:
-sült túró
-csőben sült zöldségek

Futás előtt két szem szőlőcukor.

EDZÉS:
-44 perc futás. Az Aldis kör. Valójában kevesebb, mert közben volt egy telefonom:)

Edzés után:
-egy narancs, fél adag protein vízzel

Vacsora:
-20dkg hal csőben sült zöldséggel és 2 abonettel
Most meg enni kéne még egy kis túrót. Vagy valami finomat. Nem igazán vagyok éhes, de úgy ennék. Kínomban. Vagy megyek inkább aludni. Így van. Fogmosás, alvás:)

No comments:

Post a Comment