Monday, 6 August 2012

Augusztustalan 6. Hétfő

Azért gusztustalan, mert esik az eső és hideg van:( Pedig én futni akartam, de ez úgy elvette a kedvem mindentől, hogy a végén csak egy rövid 30 perces edzésre maradt időm.

EDZÉS: (már ha annak lehet nevezni)
-10 burpee
-5 dive bomber
-20 ugrálós kitörés
-10 ab splitter
-20 mountin climber / ebből 3 kör 12 perc alatt (be vagyok lassulva)

-bicepsz kalapácshajlitás 3x8
-vállból nyomás 3x8
-lórúgás 3x8

-egylábas kitörés 20-20

-székes popsi 2 kör

Hát ennyire tellett ma tőlem, de legalább kajában jó voltam,igaz időhiány miatt össze-vissza időpontokban ettem és a reggelit ebédre, a tízórait reggelire meg ilyenek.

Reggeli:
-fél grapefruit

Tizórai:
-egy alma, egy répa belereszelve 1dl tejbe és 25gr natúr joghurtba + gabonapehely

Ebéd:
-50 gr. zabkása 1dl tejjel,5gr kakaóporral és 2 tojásfehérjével főzve

Uzsonna:
-az első ua. mint a tízórai
-20dkg túró
-2 szelet CH csökkentett kenyér (olyan, mint otthon a kornspitz) 20gr fűszeres cottage cheesel és uborkával

Edzés előtt 2 szem energy tablet (olyan, mint a szőlőcukor)

Edzés után:
-fél adag protein vízzel

Vacsora:
-rántotta 1 tojásból 2 fehérjével, saláta, 2 abonett(féleség)
és ha még éhes leszek, akkor túró

Amúgy nem is fél centi zsírréteg van rajtam, hanem legalább 2. De úgy mindenhol....nem jó, nem szeretem.

Szállás problémám megoldódni látszik, de ugye persze, hogy én vagyok aki engedett. Főnökék felajánlottak egy egyszobás, konyha, fürdő, nappalis flatet, amit először visszautasítottam, mert messze van, meg mittomén. De ma beadtam a derekam. Így az elkövetkezendő 4 hétre meg lesz a reggeli zsírégetés:6km gyaloglás:) Hogy ezek után mire marad időm, azt még nem tudom, de ügyi vagyok én, majd összeszervezem a dolgokat.

Holnap kajában már próbálok tényleg visszaállni, reggel zabkása, délben csirke zöldséggel, este megint csak csirke vagy tojás. Nem tetszem jelenleg magamnak. Ja, és megjött az új mérlegem, ami mindent mér, de ma még csak tanulmányoztam, holnap reggel lemérem magam rajta. Roppant kíváncsi vagyok:)

Nap vicce:

Székely meg a fia kimennek az erdőbe fát vágni. Kérdi a székely a fiától: na oszt fiam, tudod-e hogy kell vagánykodni?
-Nem apám.
Fogja a székely, belevágja a fejszét a fába, de a fejsze visszacsap, levágja az öreg fejét. A fiú hazamegy. Kérdi tőle az anyja:
-Hát apádat hun hagytad?
-Hát az még kint vagánykodik az erdőben:)))))))))))))
Na lépek,mielőtt megint rámjön az agymenés.
De azért jó voltam, nem ettem szart:) És megtettem 14174 lépést, ami picit több, mint 9 km és megmásztam 17 emeletet és elégettem 2033 kalóriát. Asztakutyamindenségitnekije:)

No comments:

Post a Comment