Wednesday, 8 August 2012

Csőben sült brokkoli+karfiol+sárgarépa

Megint alkottam:)

Hozzávalók:

-50dkg fagyasztott vegyeszöldség (az enyémben volt brokkoli, karfiol és sárgarépa)
-2 tojásfehérje
-8 szelet csirkemell sonka (nekem egy szelet 8g)
-25gr. light trappista sajt

A zöldséget megpároltam pici ételízesítővel. A tojásfehérjét felvertem, összekutyultam a pici darabokra vágott sonkával. Mikor a zöldség kész lett egy kisméretű tepsibe borítottam, összekutyultam a tojásfehérjés sonkával és megszórtam a sajttal. 180 fokon előmelegített sütőben kb. 15 percig sütöttem.
Két adag: 299Kcal, 17gr. CH, 7gr. zsír, 35 gr. fehérje, tehát egy adag: 150Kcal, 9gr. CH, 4gr. zsír, 18gr fehérje
Egészségetekre:)
Olyan finom, hogy ezt el tudnám képzelni minden nap:)

2 comments:

  1. Hát, sajna a reggeli CH-m harmadát sem teszi ki az egy adag :) rozskenyérrel mindenképpen bevállalós :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekem most uzsira volt egy adag, a másik meg vacsira lesz a sült halacskám mellé:) Alig várom, legszívesebben már most vacsiznék:D

      Delete