Thursday, 23 August 2012

Hétfő, kedd, szerda meg ma :)

Gondoltam írok már, nehogy elveszítsem ezt a kis maréknyi olvasótáboromat:) Nincs semmi egyébként, fáradt vagyok, nem túledzett, hanem túldolgozott:) Estére kidőlök általában, de a kimerültség ellenére sem tudok jól aludni, mivel mostanság elég zajos vendégeim vannak, csapkodják az ajtót, hangoskodnak etc. Azt tartja bennem a lelket, hogy már csak 8 nap és vége augusztusnak. Gondolom a sulisok nem örülnek neki:)

Hétfőt ezennel kinevezem bűnös hétfőnek, mivel ez olyan lett, mint a múlt heti, nuku edzés, sok kaja.

Kedden futottam 6,4km-t.

Szerdán súlyzóztam felsőtestre, hasaztam és még egy kis popsi.

Ma megint csak futottam: 6,9km. Jól haladtam, gondolom már csak azért is, mert délután aludtam 1 órácskát és ettem uzsira egy sajtos stanglit meg pár szem szamócát:)

Vicces story: 8 napja van 2 srác vendégem, nem túristák, itt dolgoznak és nálam szálltak meg. Kedden látták, hogy futok. Tegnap dumálgattunk, kérdezik, hogy ma is mész futni. Mondom nem, ma súlyzózok. Erre ők: SÚLYZÓZOL???? Erre én felhúztam a pólóm ujját, befeszítettem:D Srácok: Wooooow! Én: Any problem guys? :D Meglepődtek:)

Annyi történt még, hogy kedden visszafestettem a hajam az eredeti színére, így megint sötétszőke lettem. Meg vettem egy farmert meg egy cipőt.

Hétfő kivételével kajában egész jó vagyok. Gyümölcsöt kívánok, azt is hidegen,így bepakoltam minden gyümit a hűtőbe:)

Most megyek vacsizok valamit, szerintem tojás lesz roppanós rozskenyérrel meg ubival, paprikával. És majd desszertnek egy kis túró:)


No comments:

Post a Comment