Wednesday, 1 August 2012

Július 31. Kedd

Kimerültség....Testileg, lelkileg. Pihinap. Amúgy nem, mert gyalogoltam 5km-t. Az utolsó két és felet ráadásul pakkal, mert a buszra 25 percet kellett volna várni,de én annyi idő alatt haza is jöttem. Sőt szerintem még annyi sem volt.

Ezt még este írtam, elmentettem, hogy majd vacsi után befejezem, de nem így lett.
Sok minden kavarog a fejemben, tisztába kell tennem magam, mert érzem, hogy ha így folytatom, akkor valami bődületes hülyeséget fogok csinálni, ami nem hiányzik senkinek. Tegnap este már nagyon közel voltam hozzá. Csak tudnám miért???? Elvileg boldog vagyok. Ezek szerint mégsem. De lehet, hogy csak valaki rossz hatással van rám. De ugye tudjuk, hogy it's easy to take Kate to dance.....márpedig én nem leszek "easy Kate"!!!!!!! Csak kell pár nap, hogy letisztuljanak a gondolataim, kipihenjem magam, végére érjek mindennek, és tiszta fejjel tudjak gondolkodni. Ez lesz most. "Józanodás"!


ÚJRATERVEZÉS!

4 comments:

  1. Szabad megkérdezni, mi a probléma tárgya? Mit tervezel újra?

    Én már újraterveztem, elindult az új program.

    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mindent újratervezek:) Magánélet egyébként, de szerintem közrejátszik benne a fáradság, kimerültség, ezért kusza az agyam! És egy nagyon nehéz hónap áll előttem....de erős vagyok(unk), menni fog:)

      Delete
  2. Azért remélem, barátoddal minden rendben!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vele szerencsére minden rendben. Ő az aki támogat a távolból:)

      Delete