Wednesday, 1 August 2012

Újratervezés

"Te magad vagy az az erő, amely életre hívja a történéseket - a jót, a rosszat egyaránt. Rajtad áll, melyikre tartod magad érdemesnek: helyes gondolkodással a szerencsét idézed meg vagy gondolokodás nélkül cselekszel és bajokat zúdítassz az életedre. Rajtad múlik, bearanyozod e a napjaidat vagy feketére fested magad körül a világot." (Tatiosz)


Hát rajtam ne múljon!:)
Szóval írtam reggel,hogy fáradt vagyok, meg ilyenek. Ez még nem változott,habár délután szunnyadtam 40 percet:)
Hétvégén kezdődik a fesztivál, ami nálam annyit jelent, hogy még az eddiginél is több meló. Így emiatt nem lesz ennyi időm magamra, de elhatároztam, hogy lesz heti 4 edzés:
1. futás
2. BR / ZWOW + elliptic trainer
3. felsőtest edzés súlyzóval
4. egész testes edzés súlyzóval
Ez majd csak azután, ha a testem is úgy érzi. Egyelőre pihi.


Kajában annyit változtatok, hogy havi 2 mellékajálás fér bele. Több nem:)

A magánéletemben sok minden nem rajtam függ, de annyit tudok, hogy bizakodok, bízok és pozitívan gondolkodom.

Meg kell tervezni a napjaimat. Amit ma megtehetsz ne halaszd holnapra. Ez lesz a kulcsmondatom:)

Érzelmileg kicsit meg kell erősödnöm, mert az nem ok, hogy 28 évesen még mindig elbőgöm magam minden kis szarságon. Néha egy reklámon is. De lehet ezen nem tudok változtatni. A családunk már csak ilyen bőgős:) Még az öcsém is. Meg apu is, aki a Rambo végén sírt:)

És egy zárójeles megjegyzés magamnak: a fekete szempárral csak óvatosan. Devil eyes:)

Szóval ennyi. Pihennem kell és pozitívan gondolkodnom!!!




4 comments:

  1. Én is ilyen bőgős vagyok :) folyton könnybe lábad a szemem.... szerintem csak túltengünk érzelmekkel :) de már 28 vagy? valahogy mindig elhaladtam efelett és a képek alapján kinézel vagy ... nem is mondom, úgyis biztosan tudod :) de mivel külföldön dolgozol, ezért én úgy 24-et saccoltam, de hát ez lett volna részemről a fölésaccolás :) durva :) én sem érzem magam 27-nek.... és még van 1 évem, hogy kinőjem a könnybe lábadós szemeket.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tudom,hogy kis taknyosnak nézek ki:) A bőgős részt meg szerintem sosem növöm ki:) Csak néha már túlzásba viszem:)

      Delete
    2. A fáradtság könnyen feszíti addig az idegrendszert, hogy azon is sírsz, amin amúgy nem. Én nem vagyok sírós, de pl éjszakásban bármin eltörik a mécses. Ne lepődj meg, ha mostanában még gyakoribb ez a dolog. :)

      Delete
    3. Túl gyakori:)De hogy legyen valami jó is a rosszban, sírás után kék a szemem:)amúgy zöldes-sárga:)

      Delete