Saturday, 15 September 2012

Egy fitness modell étrendje:)

Online szoktam rendelni a proteinemet, mert egyszerűbb, gyorsabb. Ma megérkezett az újabb adag (csokoládé-kókusz, nyam-nyam-nyam:)), meg rendeltem még kollagént is, mert a bőröm elég száraz, gondoltam ártani nem árt. Na nem is ez a lényeg, hanem kaptam hozzá egy magazint, aminek a címlapján ez a hölgyemény szerepel: Natalia Kitsenyuk, ukrán fitness bajnok, edző, miegymás:)

Egész csinoska, mi?:D
A cikk végére le van írva a napi étrendje, ezdései:
6.00 - 1 óra cardio training (cross 9-10km)
7.30 - reggeli: oat flakes (zabpehely), 1-2 tojás, super omega-3, 10g BCAA, 4 tabletta amino whey system, 1 multivitamin, 3 kapszula LEUCINE FUSION, 4 kapszula AAKG MEGA HARDCORE
9.30 -  power training 1-2 izom csoport
10.30 . tízórai: protein shake 30g
11-00-13-00 munka: personal training with clients
13.30 - ebéd: 150gr csirkemell VAGY 50gr rizs 
14.00-18.00 munka personal training with clients 
szünet 16.00 - proetin shake 30gr
19.00 - 1 óra cardio training: treadmill or elliptical trainer előtte 15ml L-Carnitine
21.00 - vacsora: 100gr low-fat cottage cheese + 2 kapszula super omega 3, 10g BCAA, 4 kapszula AAKG Mega hardcore, 1 multivitamin
23.00 - alvás

Na hát ezt átnézve, nem hiszem, hogy engem az a veszély fenyeget, hogy ilyen testem legyen:)

2 comments:

  1. Ő legalább eszik tartalmas kaját.... némelyek csak a sok mű cuccot nyomatják magukba, mintha az lenne a fő táplálékuk. Azért elég durva az is, amit mindent ez a csaj összeszed, de hát neki ez életforma, a munkája is és nem érdekli, hogy mi lesz később. MOndjuk szerintem a felét le sem írják inkább :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Van két gyereke, és már a terhesség előtt is versenyzett és még szoptatott is. Azért gondolom az idő alatt nem szedte ezeket, habár én még így is félnék. Meg ez a rengeted edzés, naponta 2 kardió + erősítés. De ahogy írtad, neki ez az élete, a munkája. Csak tudnám, hogy mikor van ideje a gyerekeire....

      Delete