Sunday, 16 September 2012

Megváltozott étkezéseim

Nem is az étkezéseimen, hanem azok időpontján variáltam, mert ugyi én vagyok az este edzős lány, aki hiába tudja, hogy a reggeli edzés sokkal jobb, mégsem hajlandó felkelni annyival korábban:) De már ezt teljesen megszoktam,nekem így jó. A baj csak annyi,hogy általában este 7kor  kezdek neki a mozgolódásnak, és volt úgy,hogy 9 volt mire eljutottam a vacsiig,ami nálam nem turmix volt, eddig :)

Változások:

7-8 óra körül
 reggeli: zabkása / tk. kenyérből szendvics / tojás / tk. lisztből vagy zabpehelyből készült süti - ez maradt 

10 tájékán
tízórai: gyümölcs, protein shake - ez szintén maradt

12 óra magasságában
 ebéd: csirke vagy hal, párolt zöldség, saláta, rizs, mostanában kuszkusz, néha lencse vagy bab - ezen sem változtattam

14-15 óra környékén
 uzsonna1: joghurt, túró, esetleg gyümölcs - mostmár rakok bele egy ek. búzakorpát vagy zabpelyhet

17 órakor
 uzsonna2: roppanós rozskenyér, csirkemell sonka vagy párolt zöldség, túró, ha nagyon éhes voltam szendvics tk. kenyérből - ehelyett lett a vacsora

19 óra
edzés -utána egy alma és protein shake - ez lett a vacsorám, így én is beléptem a turmixos csajok körébe:)

20-21 óra
vacsora: hal,tojás vagy csirke salátával,roppanós rozskenyér - ez ugye eltűnt, lett helyette utóvacsora, ami túró pici natúr joghurttal keverve

Pihenő napokon ugye nincs protein shake, a vacsorát tolom picit későbbre.

A héten már így variáltam a kajálásaimat. Eddig bevált, kíváncsi vagyok, hogy hosszú távon tudom e majd tartani.

No comments:

Post a Comment