Saturday, 1 September 2012

Szept. 1., Szombat, 1. hét, 6. nap, futás

Kedvenc hónapm a szeptember. Meg az április:)

Ma olyan ügyes kislány voltam, hogy tök hamar befejeztem a melót, és délután már csak a vendégekre kellett várni. És míg vártam, sütöttem búzakorpás kekszet, ami nem lett annyira jó, de ehető, majd legközelebb jobban sikerül. Olvastam is egy jó nagy csomót:) Meg eszegettem. Nem sokat meg jó kajákat, de ettem. És még elmentem futni is. 5.9km Elég nehezen ment, majd az utolsó pár száz méteren rájöttem, hogy azért, mert végig szembe szél fújt. Ha hamarabb észreveszem, akkor a másik irányba indultam volna el, és hátulról kaptam volna a támogatást. Már mindegy, túl vagyok rajta. Egy IronMan ismerősöm mondta, hogy a szél a legjobb edzőtárs:)
Holnapra még hátra van egy Legs/Core nap a könyvből és a hétről le is lesz tudva a hat edzés. Nem rossz-nem rossz.
Ja, és még barátnőmmel telegrácsoltam is egyet. Dumálgattunk, pletyiztünk, jó volt, hiányzik.12 éve vagyunk már "együtt" jóban-rosszban, és örülök neki, hogy még a távolság sem állt közénk. Ma a kedvenc csehókban koktélos dizsi party van. Úgy-de úgy-de úgy mennék.!!!!!!!!!! Mit össze barmulnánk, látom magam előtt:) Két közel 30 éves csaj, akik úgy tudnak néha viselkedni, mintha 16 évesek lennének:) De sajna ilyen egyre ritkábban van. Öregszünk, na:)
Most majd még olvasok egy kicsit, aztán próbálok korán ágyba kerülni,hogy holnap is ilyen jó napom legyen, mint a mai:)

3 comments:

  1. Ügyes vagy, nyomd csak azt a futást (is), amikor csak engedi az időjárás!

    Ahhoz, hogy az ember 30 fölött rendesen barmulni tudjon, kellenek a FIATALOK! Legjobban a kutyás barátaimmal (mindannyian fiatalabbak nálam, OMA-nak hívnak a mocskok :), de imádjuk egymást) tudok lazulni, ökörködni, nem véletlen, hogy x+n éve "nyaralok" velük táborban. Az az idő csak az enyém!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igyekszem! Annyi mindent szeretnék csinálni, futni, erősíteni....kár, hogy egy nap csak 24 óra,nem elég nekem.....:)Oma, ha-ha-ha, vicces, nem vagy Te még öreg, sőőőőt "korodhoz" képest nagyon is jól tartod magad,fiatalos vagy, vidám. És annyi idős vagy, amennyinek érzed magad. Én ma 62-nek:)

      Delete
    2. Jaaa, és tegnap is esőben indultam el futni. Igaz csak csepergett, de ha már rajtam volt a cipő és fejemben az elhatározás, akkor nem akartam, hogy egy kis víz megállítson a tervemben:)

      Delete