Monday, 10 September 2012

Szept. 10. Hétfő, 3. hét, 15. nap

Ma nagyon jól hoztam  a hisztis, idegbeteg picsa szerepét. Legfőképp a vendégeknek köszönhetően. Mert mikor lefoglalják a szobát, akkor oda van írva, hogy check-in time: 13.00-17.00. Ha nem tudsz jönni addigra, akkor írj e-mailt vagy telefonálj. És jönnek nekem este 7kor, kérdezem, hogy hívtál, írtál? Erre ők, óóó, nem tudtuk, mi nem tudjuk és ott a kezébe a regisztráció amin rajta van feketén fehéren. És az a gáz az egészben, hogy míg mind meg nem érkezik, addig én nem tudok semmit sem csinálni. Vagyis tudok, csak a guesthouse-t nem hagyhatom el, mert hiába van express check-in system, nem értik, vagy nincs telefonjuk, vagy hülyék, vagy bénák. Így ma hiába lettem kész 2re mindennel, nem tudtam elmenni vásárolni, a hűtőm meg üres, nem tudtam edzeni, mert milyen már, hogy jön a vendég én meg edzőruhában, leizzadva fogadom őket. És mindezek tetejében ettem is egy csomót dühömben és nem igazán jó kajákat. Basszameg a jegesmedve! De legalább megírtam az önéletrajzom meg kísérőlevelet, meg kifestettem a körmöm. Holnap reggel meg jelenésem van az irodában 9kor, ami eltart 10ig, így lesz legalább fél 11 mire visszaérek és még utána kezdhetek dolgozni, mert a főnök nem tud jönni segíteni, mert community servicen van, ahonnan nem tud eljönni. Így a holnapi napom egy őrült rohanás lesz. És valószínű, hogy a délutánt megint itt tölthetem bent, míg megérkeznek ezek a nagytudású vendégeim.....
És még azon is felidegeltem magam, hogy ugye mivel "ráértem" fent voltam face-n, chateltem haverommal, és közben látom ám, hogy csajok posztolnak ki olyan idézeteket, hogy a nő a minden, a férfi meg semmi, és nincs tökéletes férfi, bla-bla-bla baromságok. És nem tini csajok, hanem velem egyidősek. Hát pont ez a baj, hogy így gondolkodnak, ezért nem volt még egy normális kapcsolatuk. Egy kapcsolatért igen is tenni kell, mindkét félnek. Persze, ha nem működik, akkor hagyjuk, de nehogy már mindenért a férfiak legyenek hibásak....
Na de aztán 8kor összekaptam magam és lett:

35 perc elliptic trainer

  • 10 perc bemelegítés
  • 3 kör: 5 perc négyes fokozat / 2 perc hetes fokozat
  • 4 perc levezetés
Erre volt most szükségem, hogy leizzadjak és szenvedjek, mert szenvedtem.
És mikor beírtam a határidő naplómba az edzést (mert oda is vezetem), akkor láttam, hogy nekem a héten meg fog jönni. Így már értem miért van zabálhatnékom és miért vagyok idegbeteg:) Sebaj, ez a nap már így telt el, majd lesz még jobb is. De azért edzettem és kütyüm szerint elégettem 2010 kalóriát ma. De biztos, hogy többet, mert ez csak az alapján számolja, hogy mennyit lépek. És azért hiába ettem ma sokat, nem hiszem, hogy több volt, mint 2000Kcal. Na a végén még elégedett leszek magammal:)

No comments:

Post a Comment