Wednesday, 12 September 2012

Szept. 12. Szerda, 3. hét, 17. nap

Na meg mára az edzés:

I.

Tabata timer 50:10 3 kör
1. helyben futás magastérdemeléssel
2. burpee (fekvő nélkül, mert tudtam, hogy lesz abból elég még később:))
3. fordított mountin climber (rákállásban felrúgás?)
4. jumping jack

II.

1. push ups (sima fekvő)
2. military press, hands elevated
Ilyen, csak én nem roggyasztottam így be a térdem és nem elevátoltam a handsaimet:)








3. close grip push up, hands elevated (szűk fekvő), itt a kezeim az ablakpárkányon
4. seated dips,knees bent
Nem mindig hajlítottam be a térdem, ahogy bírtam:)










A szünetekben hasaztam meg emelgettem a csípőm, mert nehogy már csak egy helyben üljek/álljak:D

Jó kis edzés lett ez, kellet már a tegnapi punyvadás után.

Ma végre eljutottam vásárolni, sikerült is vennem mindent amit akartam, meg azt is amit nem:) Na jó nem, csak egy csomag kuszkusz csúszott még bele a kosárba, mert kedvesnek ízlett a múltkor nagyon. Habár ma nem azt kap, hanem csináltam melegszendvics krémet tojásból, csirkemell sonkából, pici natúrjoghurt, piros arany, oregánó, bazsalikom meg reszelek még rá sajtot. Nem volt kedvem ma semmi különlegeset főzőcskézni. Örüljon, hogy kap enni, nem? :D Na jó, csak viccelek ám! Örülök, hogy jön, habár annak nem, hogy fel van puffadva a hasam így a csajos napjaim előtt, és így fog látni :( De nem lehetek mindig tökéletes, nem? :D

Máról ennyit, megyek készülődök, hogy ha a hasam már ilyen kerek, akkor legalább a többi jól nézzen ki:)

No comments:

Post a Comment