Friday, 14 September 2012

Szept. 14. Péntek, 3. hét, 19. nap

Úgy döntöttem, hogy újból írni fogom az étkezéseimet, kontroll miatt. Nem, nem híztam, de úgy gondolom, hogy jobb, ha vezetve van az is:) Mostanában mennyiségileg szoktam "elszállni". Jó fajta kajákból eszem, de néha még én is meglepődök, hogy mennyit. És rá kell szólnom magamra, hogy ANDI, NE EGYÉL MÁR TÖBBET!!!:) Nem tudom, hova tűnik bennem ez a sok kaja:) De a súlyom tartom és közben formásodok, tehát nincs itt gond csak néha már szégyenlem magam saját magam előtt:)

Reggeli:

  • 2 szelet tk. kenyér, túró, 4 szelet csirkemell sonka (nagyon vékony szeletek), pici sajt, uborka, pici piros arany
Tízórai:
  • egy banán, egy alma, fél adag protein vízzel
Ebéd:
  • zöldségleves brokkoliból, karfiolból és répából, 2 roppanós rozskenyér
  • 3db fasírt sovány marhahúsból (25dkg marhához raktam egy tojást meg kevés zabpelyhet, fűszereket, pici olajon sütve, 6db lett, maradt holnapra is),savanyú uborka
Uzsonna:
  • 125gr light gyümölcsjoghurt elkutyulva kb. 100gr light cottage cheesel és egy evőkanál búzakorpával
Vacsora:
  • rántotta 2 tojásból,1 ek. cottage cheese, 6 roppanós rozskenyér
Edzés után:
  • egy alma, fél adag protein vízzel
Utóvacsora:
  • 10dkg light cottage cheese pici light natúr joghurttal
EDZÉS

I. Tabata timer 50:10 / 3 kör
  1. jumping jack
  2. mountain climber
  3. guggolásból felugrás
  4. "flashdances" helyben futás :)
II. 
1. let me ins



2. let me ups









3. let me ins palms up - ua. mint az egyes, csak a felülről fogom meg a kilincset

4. towel curls
Ez elég vicces, ha nem támaszkodsz neki a falnak, itt is jó egyensúly érzék kell,de megdolgoztatta a bicepszem is rendesen.









Amúgy ma dolgoztam, főztem, körmöt festettem, elmentem barnára festetni magam és még pihengettem is kicsit délután. Nem aludtam, de jó volt csak olvasgatni, meg nem csinálni semmit. Asszem ma lesz egy early estém, nézek valami bárgyú filmet vagy olvasgatok és próbálom korán álomba ringatni magam:)












No comments:

Post a Comment