Saturday, 15 September 2012

Szept. 15., Szombat, 3. hét, 20. nap

8 órát aludtam!!! Wooow:)

Reggeli:

  • 50gr zabkása 1,5dl zsírmentes tejjel, egy kk. kakaóporral, 5 szem mazsolával
Tízórai:
  • egy alma, egy banán, fél adag protein vízzel (csokis-kókuszos, a legújabb, nagyon fini)
Ebéd:
  • zöldségleves 2 roppanós rozskenyérrel, 3 db fasírt, paradicsom, uborka
Uzsonna:
  • 3 szelet túrós zabpelyhes süti (amit a múltkor is csináltam)
Ezek után szabad délutánt adtam magamnak, bementem a városba vásárolni, bambulni, meg csak hogy ne itt legyek. Igen ám, de elszámoltam magam és 3 és fél óráig tartott a csavargás. Mire a Lidl-be értem már éhen akartam halni. Gondoltam veszek valamit, amit az úton hazafelé meg tudok enni, hogy el ne ájuljak. Hát mit ad isten, alig találtam valamit, ami ne tizes kiszerelésben legyen és ne legyen cukros vagy legalább ne legyen túl egészségtelen, hízlaló. Végül potato scone-ra esett a választásom, ami olyan, mint a krumplis lepény. Nem a legjobb választás, de már tényleg az éhalál szélén álltam. Így ma ez lett a:

Vacsora:
  • potato scone
Haza jöttem, kipakoltam, neteztem egy kicsit, majd nekiugrottam a mai adagnak!

EDZÉS:

I.

  • 30perc elliptic trainer (imádom:))
II. Core

  • leg lifts (hanyatfekve páros lábemelés) nálam lábsúllya
  • hyperextension 












  • russian twist
  • swimmers (hason fekve jobb kéz-bal láb emel, majd bal kéz-jobb láb emel), ha megfelelő ütemben csináljuk, tényleg olyan, mintha úsznánk:)
Jó kis edzés volt, élveztem nagyon!

Edzés után:
  • egy alma, fél adag protein vízzel
Ha összességében nézem, akkor a kaja sem volt túl rossz. Még lesz 2dl rosé, mert ha minden igaz, akkor jön Dave.
Amúgy vettem egy csini kis kötött ruhát (14 fontról volt 5 fontra leakciózva), meg egy kötött szoknyát, mert jön a tél ugye:) Mondtam már, hogy imádom a szoknyákat, ruhákat, tunikákat? Vettem egy jó párat, mióta újra "csini" vagyok. Habár előtte is hordtam tunikát leggingsel, mert más nem jött rám:)
Holnapra pihi napot terveztem be, aztán majd meglátjuk:)

No comments:

Post a Comment