Sunday, 16 September 2012

Szept. 16. Vasárnap, 3. hét, 21. nap

Még a tegnap estéhez: este jött Dév és volt neki paella (rizses, kagylós, rákos spanyol kaja), abból ettem én is pár falatot. Majd kitalálta, hogy mivel szombat, menjünk át a szomszédos bárba, ne mindig itthon üljünk. Ott lement 3 pohár bor. Majd mikor jöttünk hazafele, mondta, hogy ő éhes. Felsoroltam neki, hogy mi van itthon a hűtőben olyan, amit gyorsan el lehet készíteni. De nem tetszett neki egyik sem, pizzát akart:) Vettünk egy pepperónisat dupla sajttal, mert ha lúd (pizza), akkor legyen kövér:) És még lement abból is két szelet És nagyon nevettünk, mert előtte fél órával pont az edzés programról beszélgettünk, hogy milyen jó és már 3 hét után érezhető és látványos a változás Hihi:). Így a tegnapi nap elég nem jól sikerült, de ugye tudjuk, hogy ha egy nap tisztán eszek, akkor még nem leszek másnap szálkás, és egy nap rossz kajától sem leszek kövér másnapra. Kövér nem is lettem, de bevizesedve igen....:(

3,5 óra alvás, jó sok munka, fárasztó nap. De túléltem.

Reggeli:

  • túrós zabpelyhes süti, gyümölcs joghurt
Tízórai:
  • egy alma
Ebéd:
  • kuszkusz saláta heringfilével, (majd most ez látjátok egy darabig, mert van:)),uborka, paradicsom
Uzsonna:
  • túrós zabpelyhes süti
Majd sikerült szusszanom másfél órát. Egyébként annyira rám vall, tegnap vettem ilyen szemtakarót is magamnak, mert nincs normális sötételőm és az utcai lámpa nagyon bevilágít. Feltettem most délután, és meg akartam nézni magam a tükörben:D Szőőőkkkeee:):)

Vacsora:
  • tojás pörkölt 3 tojásból, 2 roppanós rozskenyér, uborka, paradicsom
Pihenő nap.

A heti edzéseim megint jól sikerültek, meg volt az 5, pont úgy, ahogy elterveztem:)

Hétfő:
  • 35 perc elliptic trainer
Kedd:
  • pihenő nap
Szerda:
  • 12 perc BR + push
Csütörtök:
  • Legs
Péntek:
  • 12 perc BR +  pull
Szombat:
  • 30 perc elliptic trainer + core
Vasárnap:
  • pihenő nap
Jövő hétre a terv ugyan ez, csak pizza nélkül:)


3 comments:

  1. Hello :) Bocs a "spamelésért", de hátha érdekel a móka:
    http://mozogjnoemivel.blog.hu/2012/09/08/terjeszd_az_infot_mozogni_joooooooo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hm-hm...videón? Én?:) Na majd meglátom:)

      Delete
  2. A videónak örülök a legjobban, de írásban is lehet :)

    ReplyDelete