Monday, 17 September 2012

Szept. 17. Hétfő, 4. hét, 22. nap

Olyan szél van nálunk, hogy a boltba úgy mentem át, hogy kapaszkodnom kellett az útszéli bokrokban. Legközelebb felteszem  a lábsúlyt, úgy hátha nem visz el a szél:)

Reggeli:

  • 2. szelet tk. kenyér, túró, 4 szelet csirkemell sonka, egy szelet sajt
Tízórai:
  • banán, protein shake
Ebéd:
  • kuszkusz, párolt zöldség, heringfilé
Uzsonna:
  • 2 szelet túrós zabpelyhes süti, egy light gyümi joghurt
Vacsora:
  • 4 roppanós rozskenyér, 2 szelet sajt
-az uzsi és a vacsi között pedig lecsúszott egy karamellás keksz. Nem nagy, de elég volt ahhoz, hogy lelkifurim legyen tőle:(

Ma meló tűrhető lett volna, ha főnök asszony ki nem találja, hogy az egyik szobában kicseréli a bútorokat. Mármint 2 csávó meg én. Mert ő ugye nem volt itt. Negyed 9re végeztem....De edzeni akartam mindenképp.  És ugrálósat, izzasztósat. Az alattam lévő szobában vannak és nem akartam nyugalmukat megzavarni, így úgy döntöttem, hogy a mai edzést akkor legyen kint. Van a vendégház előtt 5 lépcsőfok, azok segítségét vettem igénybe:)

I. 3kör
  • 100 helyben futás magastérdemeléssel
  • pároslábbal felugrálás, leszalad 10x
  • jobb lábbal felugrálás, leszalad 5x
  • bal lábbal felugrálás leszalad 5x
  • egy lépcsőfokot felugrik, visszaugrik zártláb 10x
  • 50 jumping jack
II.
  • push up 1x10 + 2x12
  • military press 3x8
  • closed grip push up 1x10 + 2x12
  • seated dips 3x12
Az egész cakkom pakk félóra lett, de olyan jól átmozgatott és olyan jól éreztem magam utána, hogy ihaj-csuhaj:)

Edzés után:
  • egy narancs (jó savanyú:(), protein shake
Ha nem lett volna a süti, akkor még jó is lett volna. Így se rossz, de azért na. De az edzés frankó volt:)

2 comments:

  1. Épp akartam tanácsolni a köveket a zsebedbe, de a súlyzók jobban passzolnak az egyéniségedhez!!!:)))

    Jó kis edzéseid vannak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi:) A kő sem rossz megoldás, a súlyzó tényleg jobban illik hozzám:)
      Az edzéseim erősítő része a könyvből van, a többi meg amit kigondolok, általában előtte 5 perccel:)

      Delete