Tuesday, 18 September 2012

Szept. 18. Kedd, 4. hét, 23. nap

Ma minden jó volt, munka is, kaja is, edzés is és még vásárolni is el jutottam.

Reggeli:

  • 40gr zabkása 1dl tejjel főzve, 1 kk. kakaóporral
Tizórai:
  • egy banán, protein shake
Ebéd:
  • kuszkusz, párolt zöldség, heringfilé
Uzsonna:
  • túrógombóc 125gr túróból és zabpehelyből, 125ml light gyümi joghurt, kicsit később 2 kis alma
Vacsora:
  • 4 roppanós rozskenyér cottage cheesel, 4 virsli, uborka, paradicsom
EDZÉS:
   Legs
  • bulgarian split squats 3x20 mindkét lábbal
  • side lunges 3x20 mindkét lábbal
  • squats 3x30
  • one legged romanian dead lift 3x20 mindkét lábbal
-szünetekben vádli, has

Edzés után:
  • egy narancs, protein shake
És hogy lesz-e még túró? Majd meglátom, de gyanús, hogy igen:)
Mostanság:)

4 comments:

  1. Ezt a képet láttam Facebook-on.
    Jól nézel ki rajta :)
    A lábad viszont nagyon közel van és emiatt nagynak tűnik, mert torzít a beállítás... ami közel van, az nagyobbnak tűnik. Az ismerőseid, akik rég nem láttak már, lehet, hogy ebből nem látják jól, milyen vékony vagy. Persze lehet, hogy ők okosabbak és alapból vágják, hogy ami közel, az kinagyítva...

    Remélem, nem haragszol, hogy ezt leírtam, de ezt gondolom és nem szoktam mást mondani (na jó, néha, amikor úgysem számít :D )

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Ismerőseim közel egy éve nem láttak, ahhoz képest még így is vékonynak tűnök:) Egyébként elég vaskosak a lábaim, nem csak a képen. Nem hájas, csak ilyen:)Ez az a testrészem, amit nekem nagyon nehéz levéknyítani. Genetika....

      Delete
  2. Nekem is tetszik ez a kép! Ránéztem és az ugrott be, hogy a vállad, karod mennyit változott!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi Ági! Igen, végre már nem olyan, mint egy 12 évesnek:)

      Delete