Thursday, 20 September 2012

Szept. 20.,Csütörtök, 4. hét, 25. nap

Tegnap rajtam kívül álló okok miatt nem jutott időm edzésre. (eltört az egyik melegvizes csap)
Amúgy majdnem minden jó volt.
Este, már az ágyban voltam, mikor bekattantam az agyam, hogy elegem van abból, hogy sosem tudom, mit eszek előre, emiatt mindig rohanásban főzök, kajálok, meg veszem a sok szart. Amit meg is eszek. És abból is elegem lett, hogy egy hete kb. mindig fel vagyok puffadva, jön a savam, már a Rennie sem segít és még éhesebbnek érzem magam, és még eszek és emiatt fáradt vagyok és délután is aludni akarok, mint az öregek. 11kor kipattantam az ágyból, és elterveztem, hogy most 3-4 (5?) napig csak ilyen "lazán" eszek,hogy kiürüljön belőlem az elmúlt hetekben felhalmozódott méreganyag. Elővettem a naplómat, bekapcsoltam a notebookom és írtam meg számoltam. Így most lehet, hogy a kajám egyesek számára meglepő és mulatságos lesz, de nekem ez most kell, hogy visszaálljak. Ezt csináltam a fogyim elején is, meg decemberben, mikor visszajöttem szabiról és egy ültő helyemben megettem egy rúd diós bejglit, meg februárban, a kórház után, mikor már jobban lettem és 2 napig csak zabáltam:) Monoton, de én bírom a monotonitást,(nem hiába dolgozok itt másfél éve:), aztán majd meglátjuk. Nem fogyás a cél, hanem agy visszakattintás, tudjam mi ez elég:)

Reggeli:

  • 50gr zabkása, 130ml light szójatejjel, 5gr kakaóporral
Tízórai:
  • egy kicsi banán
  •  egy kicsi alma
  •  fél adag proteinshake 1dl tejjel és egy 1dl vízzel
Ebéd:
  • 25gr zabkása, 65ml light szójatejjel, 2,5gr kakaóporral, rumaromával 
  • 250gr vegyeszöldség (brokkoli, karfiol, répa) egy tojásfehérjével összesütve
Uzsonna:
  • egy kicsi alma
  • 150gr light cottage cheese 5gr diabetikus lekvárral
  • egy paradicsom és 120gr. uborka (mert kell a nyers zöldség is)
  • 30g kesudió (különben nagyon alacsony lett volna a napi zsír bevitel)
Vacsora:
  • 25gr zabkása 65ml light szójatejjel, 2,5 gr kakaóporral, rumaromával
  • 250gr vegyeszöldség egy tojásfehérjével összesütve
Edzés után:
  • egy narancs
  • fél adag protein 1dl tejjel és 1dl vízzel
Utóvacsora:

  • 150gr light cottage cheese
Ki is számoltam, hogy mi mennyi, nehogy azt higyjem, hogy kevés aztán meg sok vagy fordítva:)

1543Kcal
189gr. CH (50%)
30gr. zsír (20%)
116gr. protein (30%)
Nincs benne se hús, se hal, mert herótom van tőlük. Majd gondolom, ha letelik ez a pár nap, ekkor majd ezeket unom és a húst fogom kívánni.

Az edzésben is variáltam, mert most ilyen kedvemben vagyok. Eddig mindig úgy csináltam, hogy 12 perc BR (tabata 50:10, 4 gyakorlat, 3 kör) és utána a Mark Lauren-es erősítést. Ma meg arra gondoltam, hogy mi lenne, ha lenne egy ugri-bugris gyakorlat majd egy erősítő 3 körön keresztül? És milyen jól gondoltam:)

EDZÉS

  • helyben futás magastérdemeléssel 50x
  • let me ins 20x
  • burpee 10x
  • let me ups 15x
  • mountin climber 20x
  • let me ins palms up 20x
  • guggolásból felugrás 20x
  • towel curls 20x
Bemelegítéssel nyújtással 32 perc.

Már túl a narancson és proteinen, még hátra a túró, de majd csak később.

Holnap folyt.köv.:)

No comments:

Post a Comment