Friday, 21 September 2012

Szept. 21.,Péntek, 4. hét, 25. nap

A mai kajálásom szinte ugyan az, mint a tegnapi, annyi különbséggel, hogy most a zöldségekből levest csináltam és ebben a zöldségmixben volt zöldborsó is. Egyébként egy és ugyanaz. Nincs nyűgöm vele, szeretem a zabot is, a zöldséget is meg a túrót is:) Ja, és ma reggelre már laposabb lett a pocim és az ujjaim sem voltak bevizesedve, pedig tegnap tutira megittam 3-4 liter vizet. Meg ma is:)

Edzésnek nyomtam egy kis zsírégetést:)

I. 50:10 3 kör

  • jumping jack
  • burpee
  • mountin climber
  • pike leg switch
  • rákállásban felrúgás váltott lábbal
II.
  • 20 perc elliptic trainer
III.
  • 13 lépcsőfokon fel-le szalad 10x
  • fel-le sétál 2x (pulzus nyugtatásnak)
50 perc. Király volt:)
Szerintetek égettem zsírt vagy nem égettem zsírt?:)

Jön David, csinálok neki chili con carne-t rizzsel, de én nem eszek belőle, de inni fogok egy pohár bort, majd úgy is lemozogjuk,if you know what i mean:):):)

Mára ennyi voltam.

No comments:

Post a Comment