Sunday, 23 September 2012

Szept. 23. Vasárnap, 4. hét, 27. nap

Mondtam már, hogy gyűlölök vasárnap dolgozni? Szerintem igen. Lényegtelen, így jár, aki vendéglátózásra adja a fejét:)
Tegnap este is volt Dave, de most nem boroztunk, meg sikeresen aludtunk 5 órát. Szegénykémet úgy sajnáltam, mert ugye aludt 3,5 órát, hazavezetett, ami egy óra, majd dolgozott 12-t, és este megint átjött. De a szerelem már csak ilyen, ugye?:)

Reggeli:
  • 40gr. zabkása 120ml szója tejjel, 5gr. kakaóporral
Tízórai:
  • egy banán
  •  fél adag protein shake vízzel
Ebéd:
  • 30gr. zabkása 60ml szójatejjel, 3gr. kakaóporral,
  • 250gr. kínai vegyeszöldség kevés szójaszósszal
  • egy alma
Uzsonnák:
  • 150gr. cottage cheese 5gr. diabetikus lekvárral,2 roppanós rozskenyérrel
  • protein palacsinta - én almát nem tettem bele, meg diabetikus lisztkeverék helyett tk. liszttel csináltam és megkentem 10gr. diabetikus lekvárral
  • cheese twist - vasárnapi jutalom kaja, habár nem kellett volna
Vacsora:
  • rántotta 1 egész tojásból és 2 fehérjéből
  • 250gr. vegyeszöldség
  • 2 roppanós rozskenyérrel
Edzés után:
  • egy narancs
  • fél adag protein shake vízzel
EDZÉS:

  • elliptic trainer + core
Egyébként a múltkori bútorpakolászásban meghúzódott a bal combom, hátul, a fenék alatt, a jobb combom meg tele van kék-zöld (néhol sárga-lila) foltokkal. 

Elégedett vagyok a hetemmel, volt 5 edzés, vagyis 6, ha a tegnapi gyorsgyaloglást is beleszámolom és miért ne számolnám bele:) 
Fáradt vagyok, ma megpróbálok korán ágyba kerülni, habár van egy vendég, aki 12.30-kor fog megérkezni, de teszek rá, majd használja az express check-int. Ha nem érti, béna, idétlen, akkor felkelek hozzá, de mosolyogni tutira nem fogok. Még 6 hét.......

No comments:

Post a Comment