Tuesday, 25 September 2012

Szept. 25. Kedd, 5. hét, 29. nap

Reggel még kicsit gyengélkedve, de a jó öreg zabkása visszahozta belém az erőt. Kellett is, mert egy elég jövős menős nap van mögöttem.

Reggeli:

  • 50gr. zabkása 120ml szójatejben megfőzve 5gr. kakaóporral
Tízórai:
  • egy alma 
  • cheese scone (sajtos pogácsa), kéthetente egyszer ez jár, mikor arra járok:)
  • fél adag protein shake
Ebéd:
  • kuszkusz heringfilével
Uzsonna:
  • 150gr. light cottage cheese
  • alma

Vacsora:
  • rántotta egy tojásból és két fehérjéből
  • 100gr. stir-fry vegyeszöldség
  • 4 szelet roppanós rozskenyér
Edzés után:
  • egy narancs
  • fél adag protein
Utóvacsora:
  • 150gr. light cottage cheese
EDZÉS:
-első nap a supersets-ből
1.
  • push up feets elevated - fekvőtámasz, láb fent széken
  • shove offs - 






2.
  • military press
  • thumbs up - nem találtam képet: hason fekve, törzs emelve, karok kinyújtva oldalra úgy, hogy a hüvelykujj felfele néz és a kart emelni
4. 
  • close grip push up - szűk fekvőtámasz
  • seated dips
5.
  • 15 perc elliptic trainer
Szünetekben hasaztam. Jó kis edzés volt megint. Leizzadtam, elfáradtam.

A lépésszámlálóm szerint ma megmásztam 101 emeletet!!!! Nem tudom, hogy csináltam:) Oké, jöttem-mentem egész nap, meg segítettem levinni a vendégek csomagjait meg ilyenek, de nem gondoltam, hogy ennyit megyek. Ahhoz képest nem is vagyok nagyon elfáradva. Na jó, kicsit:)


No comments:

Post a Comment